به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز این شهر به پیام نوروزی مقام معظم رهبری در آستانه سال جدید و نام‌گذاری امسال اشاره و اظهار کرد: در اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال باید در اولویت قرار گرفته و با پیگیری و اقدام دولتمردان و کارآفرینان موجب کسب نتیجه مطلوب در پایان سال شود.
 طالبی تصریح کرد: اگر اقتصاد مقاومتی بر اساس فرمایش و راهنمایی مقام معظم رهبری در جامعه تحقق یابد موجب حفظ و پایداری عزت کشور، بی‌اثر ماندن تهدید دشمن، قطع طمع آن‌ها، ایجاد اشتغال و آرامش مردم، توسعه کشور، ایجاد نشاط و امید در جامعه، ارتقای رشد علمی و... می‌شود که تمام این اهداف در گروی مدیریت فعال، جهادی، انقلابی و کارآمد است.
 امام‌جمعه اقلید با اشاره به بخشی از فرمایشات امام (ره) درزمینهٔ اقتصاد از دغدغه‌های مقام معظم رهبری نسبت به معیشت مردم سخن گفت و عنوان داشت: معیشت مردم از خطوط اصلی انقلاب و تنها راه بهبود آن، پیگیری همه‌جانبه اقتصاد مقاومتی است.
 خطیب جمعه اقلید در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره و بابیان سخن مقام معظم رهبری که فرمودند «هرکس بخواهد رأی مردم را بشکند رهبری با وی برخورد می‌کند» خاطرنشان کرد: این یک امیدواری قاطع است که رهبر معظم، ناظر و رصد کننده آرای مردم به‌عنوان یک امانت الهی هستند.