با تکریم و تقدیر از زحمات محمدباقر مسعودی بخشدار پیشین مرکزی اقلید، زینب یونسی به‌عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، بعدازظهر امروز در جلسه‌ای با حضور فرماندار این شهرستان و معاون وی، بخشداران سده و حسن‌آباد و کارکنان و کارشناسان فرمانداری اقلید از زحمات و خدمات محمدباقر مسعودی بخشدار پیشین مرکزی اقلید تقدیر و زینب یونسی به‌عنوان بخشدار مرکزی این شهرستان معرفی شد.
فرماندار اقلید در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، خدمت‌رسانی بهتر و مؤثرتر را هدف اصلی مسؤولیت‌پذیری مسؤولان عنوان کرد و اظهار داشت: پست و مقام امانتی است در دست مسؤولان که باید در حفظ و ادای آن بکوشند.
صادق کریمی با اشاره به تلاش، زحمات و تکاپوی همیشگی و گام‌های مؤثر بخشدار مرکزی پیشین اقلید در راستای خدمتگزاری به مردم، وی را فردی کارآمد با پشتکار خوب معرفی کرد و گفت: خدمت صادقانه هیچ‌گاه فراموش نشده و از چشم مردم پوشیده نمی‌ماند.
وی در ادامه به بیان جایگاه زنان در جامعه و تلاش و همت آن‌ها در اجرای امور پرداخت و با آرزوی موفقیت برای بخشدار مرکزی جدید این شهرستان تصریح کرد: قانون‌مداری، تکریم ارباب‌رجوع، خدمت صادقانه، تعامل با ادارات و سایر مسؤولان در راستای رفع مسائل و حل مشکلات مردم باید برنامه عملکردی تمام مسؤولان باشد.
کریمی در پایان سخنان خود تلاش و همت جهادی برای خدمت به مردم را تنها راه برای قدردانی از اعتماد نظام و دولت جمهوری اسلامی به مسؤولان در واگذاری مسؤولیت خواند.
در ادامه معاون فرماندار اقلید از خدمات چندساله بخشدار مرکزی پیشین این شهرستان تقدیر کرد و اظهار داشت: پست و مقام‌ها گذرا و نتیجه عملکرد ماندگار است ازاین‌رو باید با عملکرد شایسته و مؤثر در اثبات توان و لیاقت خود بکوشیم.
خلیل بزرگی با تأکید بر لزوم تلاش برای مدیریت صحیح این شهرستان، تعامل و همدلی بین مسؤولان و همراهی مردم را امری لازم و ضروری خواند.
به گزارش فارس، محمدباقر مسعودی در پنج سال گذشته به‌عنوان بخشدار حسن‌آباد و سپس بخشدار مرکزی اقلید خدمت می‌کرد و زینب یونسی که امروز به‌عنوان بخشدار مرکزی این شهرستان معرفی شد در 12 سال پیش به‌عنوان کارشناس سیاسی و انتظامی بخشداری‌های حسن‌آباد و سده مشغول فعالیت بود.