به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در ابتدای این نشست ضمن آرزوی توفیق برای مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل سابق و دکتر روح الله زحمتکش مدیرعامل جدید این مجموعه، گفت: این تغییر با هماهنگی مسئولین بنیاد مستضعفان به عنوان نهاد بالادستی این هلدینگ صورت گرفته است.

وی با ابراز خرسندی از انتخاب مدیری متخصص و با تجربه از بدنه «کوثر»، افزود: شایستگی و عملکرد دکتر زحمتکش در داخل و خارج از مجموعه کوثر خصوصاً در تعادل بخشی و مدیریت نوسانات بازار در دوران تصدی مدیرکلی دفتر طیور وزارت جهاد کشاورزی، نشان دهنده توانمندی و تدبیر ایشان است.

سپس مهندس ابراهیم غلامی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی همه همکاران و مدیران خصوصاً مدیران عامل شرکتهای تابعه، گفت: در دوران خدمت در این مجموعه، منتظر تقدیر و تشکر نبودم  و با اعتقاد قلبی و اعتماد به خداوند متعال، تمامی توان خود را به کار بستیم.

وی با اشاره به لزوم تلاش و برنامه ریزی برای رسیدن نقطه ایده آل، افزود: بر اساس کلام وحی، «لا یکلف الله نفساً الا وسعها» تعیین کننده نقطه ایده آل در مسیر خدمتگزاری است.

در ادامه، دکتر روح الله زحمتکش مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، ضمن تشکر از دکتر فخاری و تقدیر از زحمات مهندس غلامی، گفت: من از دیدگاه حرفه ای، لازم بود تا پایان دوره مسئولیتم در وزارت جهاد کشاورزی می ماندم اما از منظر تعهد و دلسوزی برای این مجموعه و محافظت و حراست از دستاوردهای آن لازم دانستم تا بار دیگر به این مجموعه بازگردم.

وی با اشاره به سوابق فعالیت خود در هلدینگ کشاورزی، اداره کل ارزیابی سازمان اقتصادی کوثر (سابق) و مدیرعاملی شرکت مرغ اجداد دیزباد، تصریح کرد: پشتوانه حضور بنده در وزارت جهاد کشاورزی، تجارب کاری ام در مجموعه کوثر بوده است و افتخار می کنم که این مسیر را طی کرده ام.

در بخش پایانی این نشست، دکتر ناصر فخاری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس ابراهیم غلامی در دوران تصدی مدیرعاملی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر، وی را به عنوان مشاور خود منصوب و دکتر روح الله زحمتکش را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر معرفی کرد.