اقتصاد » اقتصاد ایران
کد خبر : 345
۲۰:۳۸:۲۷ - دوشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۶
امام‌جمعه اقلید

پایداری عزت کشور در گروی تحقق اقتصاد مقاومتی است

پایداری عزت کشور در گروی تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز این شهر به پیام نوروزی مقام معظم رهبری در آستانه سال جدید و نام‌گذاری امسال اشاره و اظهار کرد: در اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال باید در اولویت قرار گرفته و با پیگیری و اقدام دولتمردان و کارآفرینان موجب کسب نتیجه مطلوب در پایان سال شود.
 طالبی تصریح کرد: اگر اقتصاد مقاومتی بر اساس فرمایش و راهنمایی مقام معظم رهبری در جامعه تحقق یابد موجب حفظ و پایداری عزت کشور، بی‌اثر ماندن تهدید دشمن، قطع طمع آن‌ها، ایجاد اشتغال و آرامش مردم، توسعه کشور، ایجاد نشاط و امید در جامعه، ارتقای رشد علمی و... می‌شود که تمام این اهداف در گروی مدیریت فعال، جهادی، انقلابی و کارآمد است.
 امام‌جمعه اقلید با اشاره به بخشی از فرمایشات امام (ره) درزمینهٔ اقتصاد از دغدغه‌های مقام معظم رهبری نسبت به معیشت مردم سخن گفت و عنوان داشت: معیشت مردم از خطوط اصلی انقلاب و تنها راه بهبود آن، پیگیری همه‌جانبه اقتصاد مقاومتی است.
 خطیب جمعه اقلید در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره و بابیان سخن مقام معظم رهبری که فرمودند «هرکس بخواهد رأی مردم را بشکند رهبری با وی برخورد می‌کند» خاطرنشان کرد: این یک امیدواری قاطع است که رهبر معظم، ناظر و رصد کننده آرای مردم به‌عنوان یک امانت الهی هستند.