به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، موسی زارعی امشب در شب‌شعر انقلاب که با حضور امام‌جمعه،  جانشین فرمانده نیروی انتظامی و نیز سپاه، رؤسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و منابع طبیعی و...، فرمانده حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج، شاعران و هنردوستان در حسینیه امیرالمؤمنین فسارود اقلید برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی در تمام حوزه‌ها به‌ویژه در بخش فرهنگی بود.

وی به برکت انقلاب در اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های متنوع عمرانی در سطح کشور اشاره و عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها در زمینه عمرانی موجب پیشرفت کشور نشد بلکه رشد و توسعه فرهنگی را نیز به وجود آورد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید به اهمیت فرهنگ و هنر اشاره کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران از هنر اصیل ایرانی برای تحقق اهداف ناب اسلام و انقلاب اسلامی استفاده شد.

زارعی استقلال فرهنگی را یکی از شعارهای انقلابی خواند و بیان داشت: استقلال فرهنگی برگرفته از دین مبین اسلام و بهره‌گیری از آن در راستای تحقق اهداف ناب اسلام و انقلاب اسلامی از اهداف اصلی این قیام بود.

وی تصریح کرد: هنر باید تقویت‌کننده انقلاب باشد و از آن در عرصه‌های مختلف برای تحقق این هدف استفاده شود.

به گزارش فارس، شب‌شعر انقلاب با اجرای سرود، سخنرانی، شعرخوانی، برنامه‌های متنوع فرهنگی و... و به همت سپاه اقلید و همکاری حوزه خاتم‌الانبیاء و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.