فرهنگ و هنر » فرهنگ عمومی
کد خبر : 186
۱۹:۰۰:۳۳ - دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید عنوان کرد

هنر باید تقویت‌کننده انقلاب باشد

هنر باید تقویت‌کننده انقلاب باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، موسی زارعی امشب در شب‌شعر انقلاب که با حضور امام‌جمعه،  جانشین فرمانده نیروی انتظامی و نیز سپاه، رؤسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و منابع طبیعی و...، فرمانده حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج، شاعران و هنردوستان در حسینیه امیرالمؤمنین فسارود اقلید برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی در تمام حوزه‌ها به‌ویژه در بخش فرهنگی بود.

وی به برکت انقلاب در اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های متنوع عمرانی در سطح کشور اشاره و عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها در زمینه عمرانی موجب پیشرفت کشور نشد بلکه رشد و توسعه فرهنگی را نیز به وجود آورد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید به اهمیت فرهنگ و هنر اشاره کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران از هنر اصیل ایرانی برای تحقق اهداف ناب اسلام و انقلاب اسلامی استفاده شد.

زارعی استقلال فرهنگی را یکی از شعارهای انقلابی خواند و بیان داشت: استقلال فرهنگی برگرفته از دین مبین اسلام و بهره‌گیری از آن در راستای تحقق اهداف ناب اسلام و انقلاب اسلامی از اهداف اصلی این قیام بود.

وی تصریح کرد: هنر باید تقویت‌کننده انقلاب باشد و از آن در عرصه‌های مختلف برای تحقق این هدف استفاده شود.

به گزارش فارس، شب‌شعر انقلاب با اجرای سرود، سخنرانی، شعرخوانی، برنامه‌های متنوع فرهنگی و... و به همت سپاه اقلید و همکاری حوزه خاتم‌الانبیاء و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.