به گزارش پورتال شهرستان اقلید به نقل از خبرگزاری فارس از اقلید، مردم ولایت مدار و شهیدپرور اقلید امروز همگام با تمام مردم ایران و مسلمانان و مظلومان جهان، با تجمع و راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه و هم‌صدا با همه، شعار مرگ بر تروریست و مرگ بر آمریکا سر دادند.

فرمانده سپاه اقلید در حاشیه این آیین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید اظهار داشت: به‌عنوان سربازی از خیل لشکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهادت این سردار سرافراز را محضر آقا امام زمان (عج) و جهان اسلام و ملت داغدار ایران به‌ویژه ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و جبهه جهانی مقاومت، تسلیت عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: اعلام می‌کنم تمام سربازان تربیت‌شده در مکتب شهادت و ولایت هرکدام یک قاسم سلیمانی هستند و هرگز پرچم سردار شهیدمان بر زمین نخواهد ماند.

فرمانده سپاه اقلید تصریح کرد: استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا، منتظر انتقام سخت و شکننده سربازان سید علی خامنه‌ای باشند.

به گزارش فارس، مردم شهر اقلید مسیر مصلای نماز جمعه تا آستان مقدس امامزاده عبدالرحمان را راهپیمایی کرده و با فریادهای مرگ بر تروریست، جنایت خبیثانه مستکبران و جنایتکاران جهانی در به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را محکوم کرده و تأکید کردند راه این سردار ادامه دارد.