دفاع مقدس و شهدا » شهدا
کد خبر : 971
۱۵:۵۸:۳۲ - شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

هرگز پرچم سردار شهیدمان بر زمین نمی‌ماند

هرگز پرچم سردار شهیدمان بر زمین نمی‌ماند

به گزارش پورتال شهرستان اقلید به نقل از خبرگزاری فارس از اقلید، مردم ولایت مدار و شهیدپرور اقلید امروز همگام با تمام مردم ایران و مسلمانان و مظلومان جهان، با تجمع و راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه و هم‌صدا با همه، شعار مرگ بر تروریست و مرگ بر آمریکا سر دادند.

فرمانده سپاه اقلید در حاشیه این آیین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید اظهار داشت: به‌عنوان سربازی از خیل لشکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهادت این سردار سرافراز را محضر آقا امام زمان (عج) و جهان اسلام و ملت داغدار ایران به‌ویژه ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و جبهه جهانی مقاومت، تسلیت عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: اعلام می‌کنم تمام سربازان تربیت‌شده در مکتب شهادت و ولایت هرکدام یک قاسم سلیمانی هستند و هرگز پرچم سردار شهیدمان بر زمین نخواهد ماند.

فرمانده سپاه اقلید تصریح کرد: استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا، منتظر انتقام سخت و شکننده سربازان سید علی خامنه‌ای باشند.

به گزارش فارس، مردم شهر اقلید مسیر مصلای نماز جمعه تا آستان مقدس امامزاده عبدالرحمان را راهپیمایی کرده و با فریادهای مرگ بر تروریست، جنایت خبیثانه مستکبران و جنایتکاران جهانی در به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را محکوم کرده و تأکید کردند راه این سردار ادامه دارد.