به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، امام جمعه در برگزاری رژه اقتدار نیروهای مسلح در این شهرستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسؤولان و مردم در میدان شهدای شهر اقلید صورت گرفت، این هفته را گرامی داشت و فرارسیدن ماه محرم، ماه شهادت سید مظلومان عالم و یاران باوفایش را تسلیت گفت.

حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی با گرامی داشت یاد و خاطره امام و شهدا تصریح کرد: دفاع مقدس هر چه داشت، دارد و خواهد داشت از نهضت بزرگ عاشورا است.

وی به سرنگونی و فروپاشی سلطنت 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی و شکست آمریکا و حامیان وی در برابر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمن برای از پای درآوردن و از بین بردن این انقلاب ذره‌ای کوتاه نمی‌آید.

طالبی افزود: دشمنان قسم‌خورده اسلام، ایران و انقلاب اسلامی با توطئه‌های مختلف ازجمله ترور، جنگ، فتنه و... سعی کردند ما را شکست دهند اما نتوانستند اما ملت بزرگ و مسلمان ایران اسلامی پیروز این میدان بوده و هستند.

امام جمعه اقلید با بیان این مطالب تصریح کرد: جامعه شناسان، روان شناسان و تحلیلگران ما انقلاب بزرگ اسلامی ایران را تجزیه و تحلیل کنند چراکه همه ما در برابر نسل جوان و نوجوان کشور مسؤولیم.

وی افزود: انقلاب و دفاع مقدس باید برای جوانان و نوجوانان تبیین و تشریح شود.

انتهای پیام/