دفاع مقدس و شهدا » دفاع مقدس
کد خبر : 694
۱۴:۲۷:۳۷ - شنبه ۸ مهر ۱۳۹۶
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس

نیروهای مسلح در شهرستان اقلید اقتدار خود را به نمایش گذاشتند

نیروهای مسلح در شهرستان اقلید اقتدار خود را به نمایش گذاشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، امام جمعه در برگزاری رژه اقتدار نیروهای مسلح در این شهرستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسؤولان و مردم در میدان شهدای شهر اقلید صورت گرفت، این هفته را گرامی داشت و فرارسیدن ماه محرم، ماه شهادت سید مظلومان عالم و یاران باوفایش را تسلیت گفت.

حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی با گرامی داشت یاد و خاطره امام و شهدا تصریح کرد: دفاع مقدس هر چه داشت، دارد و خواهد داشت از نهضت بزرگ عاشورا است.

وی به سرنگونی و فروپاشی سلطنت 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی و شکست آمریکا و حامیان وی در برابر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمن برای از پای درآوردن و از بین بردن این انقلاب ذره‌ای کوتاه نمی‌آید.

طالبی افزود: دشمنان قسم‌خورده اسلام، ایران و انقلاب اسلامی با توطئه‌های مختلف ازجمله ترور، جنگ، فتنه و... سعی کردند ما را شکست دهند اما نتوانستند اما ملت بزرگ و مسلمان ایران اسلامی پیروز این میدان بوده و هستند.

امام جمعه اقلید با بیان این مطالب تصریح کرد: جامعه شناسان، روان شناسان و تحلیلگران ما انقلاب بزرگ اسلامی ایران را تجزیه و تحلیل کنند چراکه همه ما در برابر نسل جوان و نوجوان کشور مسؤولیم.

وی افزود: انقلاب و دفاع مقدس باید برای جوانان و نوجوانان تبیین و تشریح شود.

انتهای پیام/