به گزارش پورتال شهرستان اقلید به نقل از خبرگزاری فارس از اقلید، خلیل بزرگی صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان که با حضور برخی از مسؤولان شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری اقلید برگزار شد فرارسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی را گرامی‌داشت و بر لزوم همکاری، تعامل و هماهنگی ادارات مربوطه در برگزاری هر چه باشکوه‌تر ویژه‌برنامه‌های این ایام به‌ویژه راهپیمایی 13 آبان، تأکید کرد.

وی بیان داشت: 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و هرروز شاهد توطئه و مکر تازه‌ای از دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب بوده و هستیم.

بزرگی به ایثار، فداکاری، گذشت، تلاش و همت مردم به‌ویژه جوانان این مرزوبوم در راستای پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع از میهن، نظام و ملت اشاره کرد و گفت: مناسبت‌های ملی و مذهبی فرصتی مناسب برای بیان این فداکاری‌ها و اهداف و آرمان‌های والا، مجاهدت‌های صورت گرفته و ارسال پیام ملت بزرگ ایران اسلامی به دنیا است.

فرماندار اقلید به نقش جوانان و نوجوانان در آینده کشور اشاره کرد و عنوان داشت: نسل جوان ما باید از حقایق، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس مطلع شوند.

بزرگی تأکید کرد: باید کوشید، دانش‌آموزان پیش از حضور در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، از واقعیت‌های استکبارستیزی و پیام این روز بزرگ آگاهی یافته و توجیه شوند و با درک و بصیرت در راهپیمایی شرکت کنند.

وی در بخش پایانی سخنان خود به نقش مردم و حضور همیشگی آن‌ها در صحنه دفاع از کشور و ارزش‌ها اشاره کرد و تأکید داشت: باید قدر مردم، انقلاب و این نظام مقدس را دانست.

به گزارش فارس، راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان امسال در اقلید، ساعت 10 صبح از مقابل ساختمان بسیج آغاز و تا میدان شهدا ادامه داشته و با سخنرانی و اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع پایان می‌یابد.