سیاست » سایر حوزه ها
کد خبر : 859
۱۷:۴۴:۱۱ - شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸

مناسبت‌های ملی فرصتی برای ارسال پیام ملت ایران به دنیا

مناسبت‌های ملی فرصتی برای ارسال پیام ملت ایران به دنیا

به گزارش پورتال شهرستان اقلید به نقل از خبرگزاری فارس از اقلید، خلیل بزرگی صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان که با حضور برخی از مسؤولان شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری اقلید برگزار شد فرارسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی را گرامی‌داشت و بر لزوم همکاری، تعامل و هماهنگی ادارات مربوطه در برگزاری هر چه باشکوه‌تر ویژه‌برنامه‌های این ایام به‌ویژه راهپیمایی 13 آبان، تأکید کرد.

وی بیان داشت: 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و هرروز شاهد توطئه و مکر تازه‌ای از دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب بوده و هستیم.

بزرگی به ایثار، فداکاری، گذشت، تلاش و همت مردم به‌ویژه جوانان این مرزوبوم در راستای پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع از میهن، نظام و ملت اشاره کرد و گفت: مناسبت‌های ملی و مذهبی فرصتی مناسب برای بیان این فداکاری‌ها و اهداف و آرمان‌های والا، مجاهدت‌های صورت گرفته و ارسال پیام ملت بزرگ ایران اسلامی به دنیا است.

فرماندار اقلید به نقش جوانان و نوجوانان در آینده کشور اشاره کرد و عنوان داشت: نسل جوان ما باید از حقایق، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس مطلع شوند.

بزرگی تأکید کرد: باید کوشید، دانش‌آموزان پیش از حضور در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، از واقعیت‌های استکبارستیزی و پیام این روز بزرگ آگاهی یافته و توجیه شوند و با درک و بصیرت در راهپیمایی شرکت کنند.

وی در بخش پایانی سخنان خود به نقش مردم و حضور همیشگی آن‌ها در صحنه دفاع از کشور و ارزش‌ها اشاره کرد و تأکید داشت: باید قدر مردم، انقلاب و این نظام مقدس را دانست.

به گزارش فارس، راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان امسال در اقلید، ساعت 10 صبح از مقابل ساختمان بسیج آغاز و تا میدان شهدا ادامه داشته و با سخنرانی و اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع پایان می‌یابد.