به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، صادق کریمی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مسؤولان شهرستانی در سالن بهمن شریفی اقلید برگزار شد با گرامیداشت یاد شهدا به‌ویژه شهدای آتش‌نشان اظهار داشت: افرادی که در راه خدمت به مردم ازخودگذشتگی و ایثار می‌کنند هیچ‌گاه فراموش نمی‌شوند.
وی به اقدام خارج از عرف و خلاف قوانین بین‌الملل دستور رئیس‌جمهور جدید آمریکا مبنی‌بر ممنوع‌الورود کردن و اخراج ایرانیان از آمریکا اشاره و عنوان کرد: عدم احترام و رعایت قوانین، خصلت استبدادی و غیرقابل‌اعتماد بودن آن‌ها را به اثبات می‌رساند.

کریمی تصریح کرد: این دستور هیچ تأثیری در اراده جهادی و غیرت ایران ملت ما نمی‌گذارد و مانند گذشته باصلابت و اقتدار در راستای صیانت از ارزش‌های والای اسلام، انقلاب و نظام و عزت و سربلندی بیشتر می‌کوشند.
فرماندار اقلید دهه مبارک فجر را تبریک گفت و بابیان اینکه تمام موجودیت و اقتدار ایران به برکت انقلاب اسلامی به‌دست آمده است خاطرنشان کرد: اگر رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و شهید شدن‌های دوران انقلاب نبود امروز امنیت، آرامش، عزت و استقلال کنونی کشور به دست نمی‌آمد.
وی با استناد به فرمایش امام (ره)، انقلاب اسلامی ایران را انفجار نور خواند و گفت: انقلاب ما با انسجام، وحدت و همدلی و غیرت اقشار مختلف مردمی به پیروزی رسید.
کریمی یاد شهدای انقلاب که درراه پیروزی انقلاب اسلامی خون خود را نثار کردند را گرامی داشت و افزود: امروز که انقلاب به دست ما رسیده است باید با تمام قدرت و توان در صیانت از آن بکوشیم.
فرماندار اقلید همت و اقدام جهادی و انقلابی مسؤولان در خدمت به مردم در راستای ادای دین به شهیدان را لازم و ضروری دانست و با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن بر لزوم بصیرت، هوشیاری و غیرت بیش‌ازپیش تأکید و خاطرنشان کرد: مسؤولان در دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی باید پیش رو و پرتلاش باشند تا موجب دلگرمی و امید مردم شود.
این مسؤول کوتاهی در خدمت‌رسانی به مردم را خیانت خواند و تلاش برای برگزاری آیین باشکوه گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب با حضور پرشور مردم را خواستار شد.
کریمی در پایان سخنان خود به انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی اشاره کرد و بابیان اینکه انتخاب به عهده مردم است تصریح کرد: ایجاد بستر مناسب برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و جلب مشارکت حداکثری مردم وظیفه مسؤولان است که باید با دقت، درایت و مدیریت در راستای تحقق آن بکوشند و با تعامل و همکاری و هماهنگی زمینه‌ای مناسب برای خلق حماسه ملی دیگری را فراهم کنند.
انتهای پیام/