اجتماعی » سایر حوزه ها
کد خبر : 147
۱۲:۲۲:۰۹ - سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵
به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید

مسؤولان در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی پیش‌قدم باشند

مسؤولان در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی پیش‌قدم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، صادق کریمی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مسؤولان شهرستانی در سالن بهمن شریفی اقلید برگزار شد با گرامیداشت یاد شهدا به‌ویژه شهدای آتش‌نشان اظهار داشت: افرادی که در راه خدمت به مردم ازخودگذشتگی و ایثار می‌کنند هیچ‌گاه فراموش نمی‌شوند.
وی به اقدام خارج از عرف و خلاف قوانین بین‌الملل دستور رئیس‌جمهور جدید آمریکا مبنی‌بر ممنوع‌الورود کردن و اخراج ایرانیان از آمریکا اشاره و عنوان کرد: عدم احترام و رعایت قوانین، خصلت استبدادی و غیرقابل‌اعتماد بودن آن‌ها را به اثبات می‌رساند.

کریمی تصریح کرد: این دستور هیچ تأثیری در اراده جهادی و غیرت ایران ملت ما نمی‌گذارد و مانند گذشته باصلابت و اقتدار در راستای صیانت از ارزش‌های والای اسلام، انقلاب و نظام و عزت و سربلندی بیشتر می‌کوشند.
فرماندار اقلید دهه مبارک فجر را تبریک گفت و بابیان اینکه تمام موجودیت و اقتدار ایران به برکت انقلاب اسلامی به‌دست آمده است خاطرنشان کرد: اگر رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و شهید شدن‌های دوران انقلاب نبود امروز امنیت، آرامش، عزت و استقلال کنونی کشور به دست نمی‌آمد.
وی با استناد به فرمایش امام (ره)، انقلاب اسلامی ایران را انفجار نور خواند و گفت: انقلاب ما با انسجام، وحدت و همدلی و غیرت اقشار مختلف مردمی به پیروزی رسید.
کریمی یاد شهدای انقلاب که درراه پیروزی انقلاب اسلامی خون خود را نثار کردند را گرامی داشت و افزود: امروز که انقلاب به دست ما رسیده است باید با تمام قدرت و توان در صیانت از آن بکوشیم.
فرماندار اقلید همت و اقدام جهادی و انقلابی مسؤولان در خدمت به مردم در راستای ادای دین به شهیدان را لازم و ضروری دانست و با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن بر لزوم بصیرت، هوشیاری و غیرت بیش‌ازپیش تأکید و خاطرنشان کرد: مسؤولان در دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی باید پیش رو و پرتلاش باشند تا موجب دلگرمی و امید مردم شود.
این مسؤول کوتاهی در خدمت‌رسانی به مردم را خیانت خواند و تلاش برای برگزاری آیین باشکوه گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب با حضور پرشور مردم را خواستار شد.
کریمی در پایان سخنان خود به انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی اشاره کرد و بابیان اینکه انتخاب به عهده مردم است تصریح کرد: ایجاد بستر مناسب برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و جلب مشارکت حداکثری مردم وظیفه مسؤولان است که باید با دقت، درایت و مدیریت در راستای تحقق آن بکوشند و با تعامل و همکاری و هماهنگی زمینه‌ای مناسب برای خلق حماسه ملی دیگری را فراهم کنند.
انتهای پیام/