به گزارش پورتال شهرستان اقلید به نقل از خبرگزاری فارس از اقلید، طی آیینی باشکوه که با حضور نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره ورزش و جوانان، خیران، ورزشکاران و ورزش دوستان این شهرستان در سالن امام رضا (ع) برگزار شد، از مقام آوران و مدال‌آوران ورزشی شهرستان اقلید تجلیل شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اقلید در این آیین با تقدیر از تلاش و همت ورزشکاران و همراهی ورزش دوستان از اهمیت ورزش در سلامت فردی و اجتماعی افراد سخن گفت و بر لزوم همدلی و همکاری عمومی در راستای ایجاد بستر مناسب برای توسعه ورزشی این شهرستان تأکید کرد.

حسن مسعودی با بیان اینکه ورزش قهرمانی و توسعه آن نیاز به استعدادیابی و شناسایی نوجوانان و جوانان مستعد و توانمند و هدایت آن‌ها دارد، اظهار داشت: در مرحله بعد حفظ این جوانان و استعدادهای برتر و حمایت آن‌ها برای رسیدن به تیم‌های ملی، مهم و ضروری است.

وی توسعه ورزش همگانی را توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و...جامعه خواند و گفت: اگر ورزش را به دو حوزه همگانی و قهرمانی تقسیم کنیم، هر یک از آن‌ها نیاز به تقویت مهارت‌های پایه و تبدیل آن به مهارت‌های قهرمانی دارد.

مسعودی در پایان سخنان خود با تقدیر از حضور ورزشکاران، مدال‌آوران و قهرمانان ورزشی در این همایش، به برخی از ظرفیت‌های و نخبگان ورزشی شهرستان اقلید اشاره کرد و حمایت مسؤولان و خیران از جوانان و نوجوانان مستعد این شهرستان به‌منظور کسب موفقیت و پیشرفت در عرصه‌های مختلف ازجمله ورزش را خواستار شد.