ورزشی » سایر ورزشها
کد خبر : 934
۱۵:۰۴:۲۹ - چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸

مدال‌آوران ورزشی اقلید تجلیل شدند

مدال‌آوران ورزشی اقلید تجلیل شدند

به گزارش پورتال شهرستان اقلید به نقل از خبرگزاری فارس از اقلید، طی آیینی باشکوه که با حضور نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره ورزش و جوانان، خیران، ورزشکاران و ورزش دوستان این شهرستان در سالن امام رضا (ع) برگزار شد، از مقام آوران و مدال‌آوران ورزشی شهرستان اقلید تجلیل شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اقلید در این آیین با تقدیر از تلاش و همت ورزشکاران و همراهی ورزش دوستان از اهمیت ورزش در سلامت فردی و اجتماعی افراد سخن گفت و بر لزوم همدلی و همکاری عمومی در راستای ایجاد بستر مناسب برای توسعه ورزشی این شهرستان تأکید کرد.

حسن مسعودی با بیان اینکه ورزش قهرمانی و توسعه آن نیاز به استعدادیابی و شناسایی نوجوانان و جوانان مستعد و توانمند و هدایت آن‌ها دارد، اظهار داشت: در مرحله بعد حفظ این جوانان و استعدادهای برتر و حمایت آن‌ها برای رسیدن به تیم‌های ملی، مهم و ضروری است.

وی توسعه ورزش همگانی را توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و...جامعه خواند و گفت: اگر ورزش را به دو حوزه همگانی و قهرمانی تقسیم کنیم، هر یک از آن‌ها نیاز به تقویت مهارت‌های پایه و تبدیل آن به مهارت‌های قهرمانی دارد.

مسعودی در پایان سخنان خود با تقدیر از حضور ورزشکاران، مدال‌آوران و قهرمانان ورزشی در این همایش، به برخی از ظرفیت‌های و نخبگان ورزشی شهرستان اقلید اشاره کرد و حمایت مسؤولان و خیران از جوانان و نوجوانان مستعد این شهرستان به‌منظور کسب موفقیت و پیشرفت در عرصه‌های مختلف ازجمله ورزش را خواستار شد.