فرماندار اقلید با اشاره به دوران جنگ که با دستان خالی بر دشمنان سرتاپا مسلح پیروز شدیم گفت: با صبر و تحمل و غیرت ایرانی امروز نیز می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم و با تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی پیروز شویم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، صادق کریمی بعدازظهر امروز در گردهمایی شوراها و دهیاران بخش مرکزی این شهرستان که با حضور بخشدار مرکزی پیشین و جدید اقلید در سالن شهید بهمن شریفی فرمانداری این شهرستان برگزار شد رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت و وی را یار دیرین امام و همراه همیشگی مقام معظم رهبری خواند.
فرماندار اقلید خدمات ارزشمند و مؤثر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در تمام دوران به‌ویژه در دوره سازندگی کشور را ارج نهاد و با اشاره به انحراف برخی از شخصیت‌های بزرگ، از وفاداری وی نسبت به ولایت، نظام و کشور و ملت سخن گفت.
وی به تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه و اختلاف در ایران اشاره کرد و وحدت، انسجام، اتحاد و همدلی بین مسؤولان و نیز همراهی و پشتیبانی مردم را از مهم‌ترین عوامل پیروزی و سربلندی کشور دانست.
کریمی به ادای دین مردم نسبت به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حضور پرشور در تشییع و آیین‌های بزرگداشت وی اشاره و عنوان کرد: خدمت به مردم اگر صادقانه و خالصانه باشد موردتوجه و تقدیر آن‌ها قرار می‌گیرد و هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود.
فرماندار اقلید با اشاره به مشکلات بسیار موجود، زحمات، تلاش‌ها و خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید را قابل‌تقدیر عنوان کرد و بابیان اینکه برای پیشرفت و توسعه نیاز به ارتباطات بیشتری داریم گفت: تلاش دولت در راستای مذاکرات هسته‌ای و برجام تأثیر بسزایی در شناخت واقعی دنیا از ایران داشته است.
وی پای میز مذاکره نشستن کشورهای قدرتمند دنیا با ایران و برافراشته شدن پرچم کشورمان بین پرچم ابرقدرت‌ها را افتخار و عزت بزرگی خواند که دولت در راستای تحقق و به نتیجه رسیدن آن تلاش‌های بسیاری کرد.
کریمی با تأکید بر اینکه خدمات دولت باید به گوش مردم برسد، از لزوم دلگرمی و ایجاد نشاط و امید در جامعه و پشت‌گرمی مردم به‌نظام و دولت سخن گفت و ارائه گزارش عملکردی و بیان خدمات صورت گرفته تأثیر بسزایی در تحقق این هدف دارد.
فرماندار اقلید شوراها و دهیاران را بازوی دولت در رسیدگی بهتر به امور مردم خواند و با اشاره به انتخاباتی که پیش‌رو داریم و بابیان اینکه افراد مریض‌الحال و منافق و دشمنان قسم‌خورده نظام و کشور در تلاش‌اند تا با صرف هزینه‌های گزاف و از راه‌های مختلف موجب عدم حضور پرشور مردم در این عرصه شوند، خاطرنشان کرد: با مقایسه کوچک کشور با پیش از پیروزی انقلاب، لزوم حمایت از نظام، دولت و مملکت جمهوری اسلامی ایران به اثبات می‌رسد.
وی بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی نقش مؤثری در استقلال و اقتدار کشور دارد ادامه داد: باید با تکیه‌بر توان داخلی و استفاده از استعدادها و ظرفیت‌های موجود به پیشرفت و رشدی برسیم که هیچ نیازی به بیگانگان نداشته باشیم.
کریمی علت تعطیلی بسیاری از کارخانه‌های کشور را عدم تأمین مواد اولیه و موردنیاز به دلیل تحریم‌ها دانست و از اقتدار موشکی ایران که از تلاش و همت نیروهای داخلی به دست آمد سخن گفت و خاطرنشان کرد: با صبر و تحمل و غیرت ایرانی همان‌گونه که دوران جنگ را سپری کرده و به پیروزی رسیدیم امروز نیز می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.
فرماندار اقلید بابیان اینکه خدمت به اسلام، انقلاب، نظام و مردم تنها مبارزه در میدان جنگ نیست تأکید کرد: تلاش و پیگیری امور مردم در هر عرصه‌ای خدمت است.
کریمی در پایان سخنان خود با اشاره به دهه مبارک فجر بر لزوم مدیریت دهیاران و شوراهای اسلامی برای برگزاری آیین گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سطح شهرها روستاهای اقلید تأکید کرد و با تقدیر از زحمات بخشدار پیشین مرکزی اقلید، همراهی و تعامل مسؤولان با بخشدار جدید این بخش را خواستار شد.