اقتصاد » اقتصاد ایران
کد خبر : 74
۱۲:۳۶:۰۳ - شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵
فرماندار اقلید:

غيرت ايراني کليد موفقيت در اقتصاد مقاومتي است

غيرت ايراني کليد موفقيت در اقتصاد مقاومتي است

 

فرماندار اقلید با اشاره به دوران جنگ که با دستان خالی بر دشمنان سرتاپا مسلح پیروز شدیم گفت: با صبر و تحمل و غیرت ایرانی امروز نیز می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم و با تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی پیروز شویم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، صادق کریمی بعدازظهر امروز در گردهمایی شوراها و دهیاران بخش مرکزی این شهرستان که با حضور بخشدار مرکزی پیشین و جدید اقلید در سالن شهید بهمن شریفی فرمانداری این شهرستان برگزار شد رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت و وی را یار دیرین امام و همراه همیشگی مقام معظم رهبری خواند.
فرماندار اقلید خدمات ارزشمند و مؤثر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در تمام دوران به‌ویژه در دوره سازندگی کشور را ارج نهاد و با اشاره به انحراف برخی از شخصیت‌های بزرگ، از وفاداری وی نسبت به ولایت، نظام و کشور و ملت سخن گفت.
وی به تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه و اختلاف در ایران اشاره کرد و وحدت، انسجام، اتحاد و همدلی بین مسؤولان و نیز همراهی و پشتیبانی مردم را از مهم‌ترین عوامل پیروزی و سربلندی کشور دانست.
کریمی به ادای دین مردم نسبت به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حضور پرشور در تشییع و آیین‌های بزرگداشت وی اشاره و عنوان کرد: خدمت به مردم اگر صادقانه و خالصانه باشد موردتوجه و تقدیر آن‌ها قرار می‌گیرد و هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود.
فرماندار اقلید با اشاره به مشکلات بسیار موجود، زحمات، تلاش‌ها و خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید را قابل‌تقدیر عنوان کرد و بابیان اینکه برای پیشرفت و توسعه نیاز به ارتباطات بیشتری داریم گفت: تلاش دولت در راستای مذاکرات هسته‌ای و برجام تأثیر بسزایی در شناخت واقعی دنیا از ایران داشته است.
وی پای میز مذاکره نشستن کشورهای قدرتمند دنیا با ایران و برافراشته شدن پرچم کشورمان بین پرچم ابرقدرت‌ها را افتخار و عزت بزرگی خواند که دولت در راستای تحقق و به نتیجه رسیدن آن تلاش‌های بسیاری کرد.
کریمی با تأکید بر اینکه خدمات دولت باید به گوش مردم برسد، از لزوم دلگرمی و ایجاد نشاط و امید در جامعه و پشت‌گرمی مردم به‌نظام و دولت سخن گفت و ارائه گزارش عملکردی و بیان خدمات صورت گرفته تأثیر بسزایی در تحقق این هدف دارد.
فرماندار اقلید شوراها و دهیاران را بازوی دولت در رسیدگی بهتر به امور مردم خواند و با اشاره به انتخاباتی که پیش‌رو داریم و بابیان اینکه افراد مریض‌الحال و منافق و دشمنان قسم‌خورده نظام و کشور در تلاش‌اند تا با صرف هزینه‌های گزاف و از راه‌های مختلف موجب عدم حضور پرشور مردم در این عرصه شوند، خاطرنشان کرد: با مقایسه کوچک کشور با پیش از پیروزی انقلاب، لزوم حمایت از نظام، دولت و مملکت جمهوری اسلامی ایران به اثبات می‌رسد.
وی بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی نقش مؤثری در استقلال و اقتدار کشور دارد ادامه داد: باید با تکیه‌بر توان داخلی و استفاده از استعدادها و ظرفیت‌های موجود به پیشرفت و رشدی برسیم که هیچ نیازی به بیگانگان نداشته باشیم.
کریمی علت تعطیلی بسیاری از کارخانه‌های کشور را عدم تأمین مواد اولیه و موردنیاز به دلیل تحریم‌ها دانست و از اقتدار موشکی ایران که از تلاش و همت نیروهای داخلی به دست آمد سخن گفت و خاطرنشان کرد: با صبر و تحمل و غیرت ایرانی همان‌گونه که دوران جنگ را سپری کرده و به پیروزی رسیدیم امروز نیز می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.
فرماندار اقلید بابیان اینکه خدمت به اسلام، انقلاب، نظام و مردم تنها مبارزه در میدان جنگ نیست تأکید کرد: تلاش و پیگیری امور مردم در هر عرصه‌ای خدمت است.
کریمی در پایان سخنان خود با اشاره به دهه مبارک فجر بر لزوم مدیریت دهیاران و شوراهای اسلامی برای برگزاری آیین گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سطح شهرها روستاهای اقلید تأکید کرد و با تقدیر از زحمات بخشدار پیشین مرکزی اقلید، همراهی و تعامل مسؤولان با بخشدار جدید این بخش را خواستار شد.