به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی امشب در شب‌شعر انقلاب که با  حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، جانشین فرمانده نیروی انتظامی، رؤسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و منابع طبیعی و...، فرمانده حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج، شاعران و هنردوستان در حسینیه امیرالمؤمنین فسارود اقلید برگزار شد با گرامیداشت یاد امام و شهدا، دهه مبارک فجر را گرامی داشت.

وی بابیان اینکه نباید به انقلاب به‌صورت سطحی نگریست بر لزوم دقت و تأمل و تلاش برای تبیین آن در جامعه به‌ویژه در بین نسل جوان تأکید کرد.

طالبی تصریح کرد: تحلیل‌گران، صاحب‌نظران، سیاسیون و... باید پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تحلیل کرده و آن را نسل به نسل انتقال دهند چراکه به فرموده امام(ره) اگر خودمان تاریخ را تحلیل نکنیم دشمنان به خواسته و بر اساس سیاست‌های خود آن را تحریف و از آن سوءاستفاده می‌کنند.

امام‌جمعه اقلید با اشاره به تلاش دشمن برای تحریف و القای شبهه برای دگرگونی و خارج کردن انقلاب از مسیر اصلی آن، همت و درایت در راستای جلوگیری از این توطئه را خواستار شد.

وی از عدم توجه کافی به تاریخ انقلاب اسلامی در متون درسی و کلاس‌های درس اشاره و با انتقاد از این بی‌توجهی و سوءمدیریت بر لزوم هوشیاری در برابر تلاش دشمن برای تحریف تاریخ انقلاب تأکید و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به‌سادگی به دست نیامده است.