سیاست » نماز جمعه
کد خبر : 185
۱۸:۵۹:۱۳ - دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
امام‌جمعه اقلید انتقاد کرد

عدم توجه کافی به تاریخ انقلاب اسلامی در متون درسی

عدم توجه کافی به تاریخ انقلاب اسلامی در متون درسی

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی امشب در شب‌شعر انقلاب که با  حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، جانشین فرمانده نیروی انتظامی، رؤسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و منابع طبیعی و...، فرمانده حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج، شاعران و هنردوستان در حسینیه امیرالمؤمنین فسارود اقلید برگزار شد با گرامیداشت یاد امام و شهدا، دهه مبارک فجر را گرامی داشت.

وی بابیان اینکه نباید به انقلاب به‌صورت سطحی نگریست بر لزوم دقت و تأمل و تلاش برای تبیین آن در جامعه به‌ویژه در بین نسل جوان تأکید کرد.

طالبی تصریح کرد: تحلیل‌گران، صاحب‌نظران، سیاسیون و... باید پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تحلیل کرده و آن را نسل به نسل انتقال دهند چراکه به فرموده امام(ره) اگر خودمان تاریخ را تحلیل نکنیم دشمنان به خواسته و بر اساس سیاست‌های خود آن را تحریف و از آن سوءاستفاده می‌کنند.

امام‌جمعه اقلید با اشاره به تلاش دشمن برای تحریف و القای شبهه برای دگرگونی و خارج کردن انقلاب از مسیر اصلی آن، همت و درایت در راستای جلوگیری از این توطئه را خواستار شد.

وی از عدم توجه کافی به تاریخ انقلاب اسلامی در متون درسی و کلاس‌های درس اشاره و با انتقاد از این بی‌توجهی و سوءمدیریت بر لزوم هوشیاری در برابر تلاش دشمن برای تحریف تاریخ انقلاب تأکید و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به‌سادگی به دست نیامده است.