به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، در این جشن که با حضور معاون آموزشی متوسطه و نیز رئیس اداره دوره اول متوسطه اداره‌کل آموزش‌وپرورش فارس، مدیر و معاونان آموزش‌وپرورش اقلید، مدیران و معاونان مدارس متوسطه اول سطح شهرستان، دانش‌آموزان و والدین آن‌ها در سالن امام رضا (ع) آموزش‌وپرورش این شهرستان برگزار شد، از 230 دانش‌آموز برتر و ممتاز این مقطع تحصیلی ازجمله 16 دانش‌آموز راه‌یافته به مرحله استانی و کشوری تجلیل شد.

در ابتدای این آیین معاون آموزشی اداره آموزش‌وپرورش اقلید با تقدیر از دانش آموزان برتر و همت و تلاش آن‌ها در کسب موفقیت، به توانمندی برخی از دانش آموزان درزمینهٔ‌های مختلف اشاره کرد و آن‌ها را افتخار شهرستان خواند.

محسن ظهیری بر لزوم دقت دانش‌آموزان درزمینهٔ ارزشیابی مستمر و اهمیت آن، هدایت تحصیلی و ... اشاره و برگزاری المپیادهای مختلف، حیاط پویا، مسابقات متعدد، طرح‌های آموزش همکار به همکار، جامع نظارت، تعالی مدیریت برنامه، همیار معلم و همایش تشکیلاتی فرزانگان  را به‌عنوان بخشی از عملکرد آموزش‌وپرورش اقلید در ارتقای بستر تعلیم و تربیت در سطح این شهرستان برشمرد.

در ادامه معاون آموزشی متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش فارس تفکر را از ویژگی‌های بارز و ممتاز انسان نسبت به سایر موجودات خواند و اظهار داشت: یکی از مسائل مهمی که انسان‌ها به آن فکر می‌کنند این است که چه سرانجامی در انتظار آن‌هاست و چگونه می‌توانند به موفقیت برسند.

ناصر قجری هدفمندی، برنامه‌ریزی و تلاش و کوشش در سایه توکل و تکیه به لطف الهی و شکرگزاری را از حلقه‌های مهم و مرتبط به هم در کسب موفقیت برشمرد و تصریح کرد: باید با تلاش و کوشش و بر اساس برنامه‌ریزی در راستای کسب موفقیت و دستیابی به هدف مشخص‌شده کوشید.

به گزارش فارس، این همایش با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار شد و با اهدای لوح تقدیر و هدیه به دانش آموزان برتر متوسطه دوره اول به پایان رسید.

انتهای پیام/