اجتماعی » آموزش و پرورش
کد خبر : 610
۱۳:۴۶:۳۲ - یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶
با برگزاری جشن ستارگان صورت گرفت

تجلیل از دانش‌آموزان برتر دوره اول متوسطه آموزش‌وپرورش اقلید

تجلیل از دانش‌آموزان برتر دوره اول متوسطه آموزش‌وپرورش اقلید

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، در این جشن که با حضور معاون آموزشی متوسطه و نیز رئیس اداره دوره اول متوسطه اداره‌کل آموزش‌وپرورش فارس، مدیر و معاونان آموزش‌وپرورش اقلید، مدیران و معاونان مدارس متوسطه اول سطح شهرستان، دانش‌آموزان و والدین آن‌ها در سالن امام رضا (ع) آموزش‌وپرورش این شهرستان برگزار شد، از 230 دانش‌آموز برتر و ممتاز این مقطع تحصیلی ازجمله 16 دانش‌آموز راه‌یافته به مرحله استانی و کشوری تجلیل شد.

در ابتدای این آیین معاون آموزشی اداره آموزش‌وپرورش اقلید با تقدیر از دانش آموزان برتر و همت و تلاش آن‌ها در کسب موفقیت، به توانمندی برخی از دانش آموزان درزمینهٔ‌های مختلف اشاره کرد و آن‌ها را افتخار شهرستان خواند.

محسن ظهیری بر لزوم دقت دانش‌آموزان درزمینهٔ ارزشیابی مستمر و اهمیت آن، هدایت تحصیلی و ... اشاره و برگزاری المپیادهای مختلف، حیاط پویا، مسابقات متعدد، طرح‌های آموزش همکار به همکار، جامع نظارت، تعالی مدیریت برنامه، همیار معلم و همایش تشکیلاتی فرزانگان  را به‌عنوان بخشی از عملکرد آموزش‌وپرورش اقلید در ارتقای بستر تعلیم و تربیت در سطح این شهرستان برشمرد.

در ادامه معاون آموزشی متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش فارس تفکر را از ویژگی‌های بارز و ممتاز انسان نسبت به سایر موجودات خواند و اظهار داشت: یکی از مسائل مهمی که انسان‌ها به آن فکر می‌کنند این است که چه سرانجامی در انتظار آن‌هاست و چگونه می‌توانند به موفقیت برسند.

ناصر قجری هدفمندی، برنامه‌ریزی و تلاش و کوشش در سایه توکل و تکیه به لطف الهی و شکرگزاری را از حلقه‌های مهم و مرتبط به هم در کسب موفقیت برشمرد و تصریح کرد: باید با تلاش و کوشش و بر اساس برنامه‌ریزی در راستای کسب موفقیت و دستیابی به هدف مشخص‌شده کوشید.

به گزارش فارس، این همایش با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار شد و با اهدای لوح تقدیر و هدیه به دانش آموزان برتر متوسطه دوره اول به پایان رسید.

انتهای پیام/