به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، بخشدار مرکزی این شهرستان بعدازظهر امروز در آیین بهره‌برداری از  پروژه‌های عمرانی بخش مرکزی این شهرستان که با حضور فرماندار و مسؤولان شهرستانی و با همراهی مردم بخش مرکزی صورت گرفت با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا از نقش به‌سزای روستاییان در عرصه‌های مهم تاریخ کشور سخن گفت.

زینب یونسی با تأکید بر لزوم تلاش مسؤولان در پیشرفت و ارتقای سطح رفاه و امکانات موردنیاز مردم در روستاها اظهار داشت: عدم توجه کافی به روستاها موجب مهاجرت روستاییان به شهرها و بروز مشکلات بسیاری خواهد شد.

وی به رویکرد دولت در خدمت‌رسانی مناسب و مؤثر به روستاها و روستاییان اشاره کرد و بهره‌برداری از پروژه‌های متعدد در سطح روستاها را اثبات این عمل خواند.

یونسی در پایان سخنان خود از اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح شهرها و روستاهای اقلید در دهه مبارک فجر سخن گفت و به بهره‌برداری از پروژه‌های متعدد عمرانی در بخش مرکزی این شهرستان اشاره کرد و عنوان داشت: امروز هشت پروژه به‌صورت نمادین با حضور مسؤولان و همراهی مردم در این بخش افتتاح شد که بخش کوچکی از انجام رسالت و وظیفه ما نسبت به مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور این منطقه است.

به گزارش فارس، کلنگ‌زنی مسجد امام جواد(ع) و بهره‌برداری از دو مسکن مددجویی، خانه بهداشت روستاهای بازبچه و نظام‌آباد، خط برق امیرآباد و دستگاه اتوترانس خنجشت، خانه هلال نظام‌آباد، طرح‌های توسعه شبکه انتقال مخابراتی ونیز بهسازی خانه بهداشت روستای علی‌آباد ازجمله پروژه‌هایی بود که امروز در بخش مرکزی اقلید به‌صورت نمادین اجرا شد.