اقتصاد » راه و مسکن
کد خبر : 188
۱۹:۰۷:۰۳ - دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
با حضور مسؤولان شهرستانی صورت گرفت

بهره‌برداری از 8 پروژه عمرانی در بخش مرکزی اقلید

بهره‌برداری از 8 پروژه عمرانی در بخش مرکزی اقلید

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، بخشدار مرکزی این شهرستان بعدازظهر امروز در آیین بهره‌برداری از  پروژه‌های عمرانی بخش مرکزی این شهرستان که با حضور فرماندار و مسؤولان شهرستانی و با همراهی مردم بخش مرکزی صورت گرفت با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا از نقش به‌سزای روستاییان در عرصه‌های مهم تاریخ کشور سخن گفت.

زینب یونسی با تأکید بر لزوم تلاش مسؤولان در پیشرفت و ارتقای سطح رفاه و امکانات موردنیاز مردم در روستاها اظهار داشت: عدم توجه کافی به روستاها موجب مهاجرت روستاییان به شهرها و بروز مشکلات بسیاری خواهد شد.

وی به رویکرد دولت در خدمت‌رسانی مناسب و مؤثر به روستاها و روستاییان اشاره کرد و بهره‌برداری از پروژه‌های متعدد در سطح روستاها را اثبات این عمل خواند.

یونسی در پایان سخنان خود از اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح شهرها و روستاهای اقلید در دهه مبارک فجر سخن گفت و به بهره‌برداری از پروژه‌های متعدد عمرانی در بخش مرکزی این شهرستان اشاره کرد و عنوان داشت: امروز هشت پروژه به‌صورت نمادین با حضور مسؤولان و همراهی مردم در این بخش افتتاح شد که بخش کوچکی از انجام رسالت و وظیفه ما نسبت به مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور این منطقه است.

به گزارش فارس، کلنگ‌زنی مسجد امام جواد(ع) و بهره‌برداری از دو مسکن مددجویی، خانه بهداشت روستاهای بازبچه و نظام‌آباد، خط برق امیرآباد و دستگاه اتوترانس خنجشت، خانه هلال نظام‌آباد، طرح‌های توسعه شبکه انتقال مخابراتی ونیز بهسازی خانه بهداشت روستای علی‌آباد ازجمله پروژه‌هایی بود که امروز در بخش مرکزی اقلید به‌صورت نمادین اجرا شد.