به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، صادق کریمی پیش‌ازظهر امروز در جمع مردم این شهرستان در راهپیمایی 222 بهمن، دهه فجر را تبریک گفت و یاد و خاطره امام و شهدا را گرامی داشت و از حضور پرشور و میلیونی ملت غیور و ولایتمدار ایران اسلامی در این راهپیمایی تقدیر کرد.

وی اظهار داشت: حضور حماسی و باشکوه مردم در این راهپیمایی، پایبندی آن‌ها به نظام، انقلاب و آرمان‌های والای امام و شهدا را به اثبات رسانده و مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و دشمنانی است که به دنبال ایجاد تفرقه و تضعیف نظام اسلامی ایران هستند.

کریمی بابیان اینکه حماسه‌آفرینی دوباره ملت ایران و حضور پرشور آن‌ها در راهپیمایی 22 بهمن پیامی مهم برای مسؤولان دارد تصریح کرد: حضور همیشگی و پشتیبانی مؤثر مردم از نظام، دولت و انقلاب اسلامی ایران و همراهی همیشگی آن‌ها با مسؤولان در عرصه‌های مختلف، رسالت و وظیفه صاحبان مقام و منصب را گوشزد کرده و تأکیدی بر لزوم خدمت گذاری بیشتر و بهتر به مردم است.

فرماندار اقلید مردم را صاحبان اصلی مملکت و عامل پیروزی انقلاب و اقتدار کشور خواند و بیان داشت: خدمت به مردم و ایجاد زمینه رفاه، امنیت، آسایش و پیشرفت آن‌ها وظیفه اصلی مسؤولان بوده ازاین‌رو لازم است در راستای ادای حق واقعی این ملت صبور و همیشه در صحنه و رفع مشکلات آن‌ها به‌ویژه معیشت و اشتغال و مسکن جوانان اقدامی جدی و همتی جهادی داشته باشند و بدانند ایجاد حتی یک شغل به معنی اقدام و عمل جدی و انقلابی محسوب می‌شود.

وی همراهی و اعتقاد همیشگی مردم و پایبندی آن‌ها به نظام، انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا را پیام دیگر حضور باشکوه مردم در این راه‌پیمایی دانست و گفت: حماسه‌آفرینی امروز ملت در آغاز سی‌ونهمین بهار انقلاب نشان می‌دهد که مردم با تبعیت از رهبری و متعهد به آرمان‌های امام و شهدا و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، محکم‌تر از گذشته اجازه هیچ جسارتی را به دشمنان نمی‌دهند.

فرماندار اقلید وجود مقام معظم رهبری را نعمتی بزرگ و لطفی عظیم الهی برای ملت ایران دانست.

کریمی به اقدامات صورت گرفته و پیشرفت‌های کسب‌شده در زمینه‌های مختلف گازرسانی، راه و شهرسازی، محرومیت‌زدایی، علمی و پژوهشی، فناوری، بهداشتی، دفاعی و امنیتی و ... به برکت انقلاب و نظام و تلاش و خدمت دولت در سراسر کشور اشاره کرد و عنوان داشت: سهم شهرستان اقلید در سال جاری از خدمات ارائه‌شده بهره‌برداری از بیش از 52 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ‌بر 28 میلیارد تومان بوده است.