اقتصاد » صنعت و معدن و تجارت
کد خبر : 222
۱۹:۵۱:۳۰ - جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
فرماندار اقلید خبر داد

بهره‌برداری از 52 پروژه عمرانی در اقلید

بهره‌برداری از 52 پروژه عمرانی در اقلید

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، صادق کریمی پیش‌ازظهر امروز در جمع مردم این شهرستان در راهپیمایی 222 بهمن، دهه فجر را تبریک گفت و یاد و خاطره امام و شهدا را گرامی داشت و از حضور پرشور و میلیونی ملت غیور و ولایتمدار ایران اسلامی در این راهپیمایی تقدیر کرد.

وی اظهار داشت: حضور حماسی و باشکوه مردم در این راهپیمایی، پایبندی آن‌ها به نظام، انقلاب و آرمان‌های والای امام و شهدا را به اثبات رسانده و مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و دشمنانی است که به دنبال ایجاد تفرقه و تضعیف نظام اسلامی ایران هستند.

کریمی بابیان اینکه حماسه‌آفرینی دوباره ملت ایران و حضور پرشور آن‌ها در راهپیمایی 22 بهمن پیامی مهم برای مسؤولان دارد تصریح کرد: حضور همیشگی و پشتیبانی مؤثر مردم از نظام، دولت و انقلاب اسلامی ایران و همراهی همیشگی آن‌ها با مسؤولان در عرصه‌های مختلف، رسالت و وظیفه صاحبان مقام و منصب را گوشزد کرده و تأکیدی بر لزوم خدمت گذاری بیشتر و بهتر به مردم است.

فرماندار اقلید مردم را صاحبان اصلی مملکت و عامل پیروزی انقلاب و اقتدار کشور خواند و بیان داشت: خدمت به مردم و ایجاد زمینه رفاه، امنیت، آسایش و پیشرفت آن‌ها وظیفه اصلی مسؤولان بوده ازاین‌رو لازم است در راستای ادای حق واقعی این ملت صبور و همیشه در صحنه و رفع مشکلات آن‌ها به‌ویژه معیشت و اشتغال و مسکن جوانان اقدامی جدی و همتی جهادی داشته باشند و بدانند ایجاد حتی یک شغل به معنی اقدام و عمل جدی و انقلابی محسوب می‌شود.

وی همراهی و اعتقاد همیشگی مردم و پایبندی آن‌ها به نظام، انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا را پیام دیگر حضور باشکوه مردم در این راه‌پیمایی دانست و گفت: حماسه‌آفرینی امروز ملت در آغاز سی‌ونهمین بهار انقلاب نشان می‌دهد که مردم با تبعیت از رهبری و متعهد به آرمان‌های امام و شهدا و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، محکم‌تر از گذشته اجازه هیچ جسارتی را به دشمنان نمی‌دهند.

فرماندار اقلید وجود مقام معظم رهبری را نعمتی بزرگ و لطفی عظیم الهی برای ملت ایران دانست.

کریمی به اقدامات صورت گرفته و پیشرفت‌های کسب‌شده در زمینه‌های مختلف گازرسانی، راه و شهرسازی، محرومیت‌زدایی، علمی و پژوهشی، فناوری، بهداشتی، دفاعی و امنیتی و ... به برکت انقلاب و نظام و تلاش و خدمت دولت در سراسر کشور اشاره کرد و عنوان داشت: سهم شهرستان اقلید در سال جاری از خدمات ارائه‌شده بهره‌برداری از بیش از 52 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ‌بر 28 میلیارد تومان بوده است.