به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، صادق کریمی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش تجلیل از مادران نمونه که با حضور مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری، بخشدار مرکزی، مسؤولان فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی، بهزیستی، کمیته امداد، اتاق اصناف، بسیج، فنی و حرفه‌ای، آموزش‌وپرورش، بنیاد شهید و... در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با ابراز تأسف از حادثه پلاسکو، یاد شهدای آتش‌نشان را گرامی داشت.

وی از ارزش و جایگاه مقام والای مادر سخن گفت و اظهار داشت: عزت و اقتداری که ایران امروز با همت جوانان خود به دست آورده از تلاش و جان‌فشانی مادرانی است که در راه تربیت فرزندان خود شب و روز نمی‌شناسند.

کریمی با بیان اینکه مقام والا و شامخ مادر را به هیچ صورتی نمی‌توان تجلیل کرد، برگزاری این همایش را فرصتی برای یادآوری ارزش این جایگاه به جامعه و گوشه‌ای از فداکاری مادران عنوان و بر لزوم تعامل، هم‌فکری و همراهی ادارات شهرستانی برای بهره‌گیری از این فرصت و برگزاری آیینی باشکوه برای تجلیل از مقام مادر تأکید کرد.

فرماندار اقلید در پایان سخنان خود از برگزاری نخستین آیین نکوداشت مقام مادر به همت بنیاد فرهنگی بین‌المللی مادر و همکاری امور بانوان و خانواده فرمانداری و... در روز دهم بهمن‌ماه جاری در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان با تجلیل از مادران و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی نمونه خبر داد.