اجتماعی » جوان و خانواده
کد خبر : 115
۱۹:۲۸:۲۸ - سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵
دهم بهمن‌ماه جاری صورت می‌گیرد

برگزاری نخستین آیین نکوداشت مقام والای مادر در شهرستان اقلید

برگزاری نخستین آیین نکوداشت مقام والای مادر در شهرستان اقلید

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، صادق کریمی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش تجلیل از مادران نمونه که با حضور مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری، بخشدار مرکزی، مسؤولان فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی، بهزیستی، کمیته امداد، اتاق اصناف، بسیج، فنی و حرفه‌ای، آموزش‌وپرورش، بنیاد شهید و... در فرمانداری این شهرستان برگزار شد با ابراز تأسف از حادثه پلاسکو، یاد شهدای آتش‌نشان را گرامی داشت.

وی از ارزش و جایگاه مقام والای مادر سخن گفت و اظهار داشت: عزت و اقتداری که ایران امروز با همت جوانان خود به دست آورده از تلاش و جان‌فشانی مادرانی است که در راه تربیت فرزندان خود شب و روز نمی‌شناسند.

کریمی با بیان اینکه مقام والا و شامخ مادر را به هیچ صورتی نمی‌توان تجلیل کرد، برگزاری این همایش را فرصتی برای یادآوری ارزش این جایگاه به جامعه و گوشه‌ای از فداکاری مادران عنوان و بر لزوم تعامل، هم‌فکری و همراهی ادارات شهرستانی برای بهره‌گیری از این فرصت و برگزاری آیینی باشکوه برای تجلیل از مقام مادر تأکید کرد.

فرماندار اقلید در پایان سخنان خود از برگزاری نخستین آیین نکوداشت مقام مادر به همت بنیاد فرهنگی بین‌المللی مادر و همکاری امور بانوان و خانواده فرمانداری و... در روز دهم بهمن‌ماه جاری در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان با تجلیل از مادران و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی نمونه خبر داد.