به گزارش پورتال شهرستان اقلید مهدی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید از نقش بسزای و جایگاه بسیج و بسیجیان سخن گفت و اظهار داشت: بیان این جایگاه از توان قلم و گفتار خارج است.

وی به فرمایش و تفسیر زیبای امام خمینی (ره) اشاره و عنوان کرد: همان‌گونه که امام راحل فرمودند، بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد.

صالحی تصریح کرد: این نهاد مقدس از ابتدای تشکیل، با روحیه جهادی در تمام برهه‌ها و عرصه‌های نیاز، خوش درخشید به‌طوری‌که امروز به فرموده ولی امر مسلمین، برای دوستان امیدبخش و برای دشمنان بیم آفرین است.

جانشین فرمانده سپاه اقلید ولایت‌پذیری و تبعیت محض و مطلق از ولی امر زمان را بزرگ‌ترین افتخار و تاج عزت بسیج و بسیجی خواند و گفت: این تعهد بسیج را در عرصه‌های شهادت، جهاد، محرومیت‌زدایی، سازندگی، امداد پزشکی، فرهنگی، اجتماعی و...، مایه عزت نظام و پشتوانه گرم مردم فهیم ایران و نهضت‌های مقاومت و مستضعفین جهان کرده است.

وی در ادامه اظهار داشت: سپاه ناحیه اقلید، در آستانه چهل‌سالگی بسیج مستضعفین و بزرگداشت این یادگار امام راحل (ره) و مولود گران‌قدر انقلاب اسلامی، بیش از 200 ویژه‌برنامه در قالب فرهنگی، ورزشی، خدمات‌رسانی، محرومیت‌زدایی، یادواره شهدا، تجلیل و دیدار از خانواده شهدا، افتتاح مراکز تازه تأسیس بسیج و در سطح این شهرستان اجرا کرد.

صالحی افزود: این ویژه‌برنامه‌ها در روز نخست هفته بسیج با دیدار با امام‌جمعه و گل‌باران قبور شهدا و تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های امام (ره) و شهدا و ارزش‌های والای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیز بیعت دوباره با مقام معظم رهبری آغاز شد.

جانشین فرمانده سپاه اقلید در پایان سخنان خود از همراهی مسؤولان شهرستانی و حضور پرشور و باصلابت بسیجیان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج امسال در این شهرستان قدردانی کرد.