اجتماعی » سایر حوزه ها
کد خبر : 912
۱۵:۵۰:۱۴ - یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸

برگزاری بیش از 200 ویژه‌برنامه هفته بسیج در اقلید

برگزاری بیش از 200 ویژه‌برنامه هفته بسیج در اقلید

به گزارش پورتال شهرستان اقلید مهدی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید از نقش بسزای و جایگاه بسیج و بسیجیان سخن گفت و اظهار داشت: بیان این جایگاه از توان قلم و گفتار خارج است.

وی به فرمایش و تفسیر زیبای امام خمینی (ره) اشاره و عنوان کرد: همان‌گونه که امام راحل فرمودند، بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد.

صالحی تصریح کرد: این نهاد مقدس از ابتدای تشکیل، با روحیه جهادی در تمام برهه‌ها و عرصه‌های نیاز، خوش درخشید به‌طوری‌که امروز به فرموده ولی امر مسلمین، برای دوستان امیدبخش و برای دشمنان بیم آفرین است.

جانشین فرمانده سپاه اقلید ولایت‌پذیری و تبعیت محض و مطلق از ولی امر زمان را بزرگ‌ترین افتخار و تاج عزت بسیج و بسیجی خواند و گفت: این تعهد بسیج را در عرصه‌های شهادت، جهاد، محرومیت‌زدایی، سازندگی، امداد پزشکی، فرهنگی، اجتماعی و...، مایه عزت نظام و پشتوانه گرم مردم فهیم ایران و نهضت‌های مقاومت و مستضعفین جهان کرده است.

وی در ادامه اظهار داشت: سپاه ناحیه اقلید، در آستانه چهل‌سالگی بسیج مستضعفین و بزرگداشت این یادگار امام راحل (ره) و مولود گران‌قدر انقلاب اسلامی، بیش از 200 ویژه‌برنامه در قالب فرهنگی، ورزشی، خدمات‌رسانی، محرومیت‌زدایی، یادواره شهدا، تجلیل و دیدار از خانواده شهدا، افتتاح مراکز تازه تأسیس بسیج و در سطح این شهرستان اجرا کرد.

صالحی افزود: این ویژه‌برنامه‌ها در روز نخست هفته بسیج با دیدار با امام‌جمعه و گل‌باران قبور شهدا و تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های امام (ره) و شهدا و ارزش‌های والای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیز بیعت دوباره با مقام معظم رهبری آغاز شد.

جانشین فرمانده سپاه اقلید در پایان سخنان خود از همراهی مسؤولان شهرستانی و حضور پرشور و باصلابت بسیجیان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج امسال در این شهرستان قدردانی کرد.