به گزارش پورتال شهرستان اقلید به نقل از خبرگزاری فارس از اقلید، هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور امروز در دو نوبت صبح و عصر این شهرستان برگزار شد.

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در حاشیه بازدید از حوزه‌های برگزاری آزمون که با همراهی فرماندار و مدیر آموزش‌وپرورش این شهرستان صورت گرفت، اظهار داشت: برای سومین بار آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در اقلید برگزار می‌شود.

سید حسین افضلی عنوان داشت: در این مرحله، یک هزار و 935 داوطلب از شهرستان‌های شمال فارس شرکت کردند.

وی همچنین به برگزاری آزمون‌های مختلف استخدامی کشوری و موردی مانند آتش‌نشانی و...در شهرستان اقلید اشاره کرد و گفت: عدم وجود این فرصت موجب تحمیل هزینه‌های بسیار به داوطلبان و طی کردن مسافت بیشتر تا مرکز استان و... می‌شد.

افضلی تصریح کرد: برگزاری این آزمون‌ها و دوره‌های تخصصی در شهرستان اقلید، کمک بزرگی در راستای رفاه مجموعه شمال فارس است.

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مدیریت قابل‌قبول شهرستان اقلید در اجرای این آزمون‌ها موجب ایجاد ظرفیت خوب برای استان و سپردن امور دیگر به ما و بهره‌گیری از این فرصت شده است.

وی به ظرفیت‌های شهرستان اقلید نیز اشاره کرد و گفت: این شهرستان بر اساس آمارها و شاخص‌های موجود، از امن‌ترین شهرستان‌های فارس بوده و فرصت خوبی برای اجرای امور و طرح‌های مختلف است.

افضلی در پایان سخنان خود با اشاره به تلاش و همدلی دستگاه‌های مختلف شهرستانی در امور مختلف ازجمله برگزاری این آزمون‌ها، از عوامل اجرایی و ادارات مرتبط در برگزاری آزمون استخدامی در اقلید تقدیر کرد.

به گزارش فارس، آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور برای سومین بار با شرکت یک هزار و 935 داوطلب از شهرستان‌های شمال فارس در 5 حوزه (دبیرستان‌های شاهد امام خامنه‌ای، امام خمینی (ره)، ابوالفضل و ام‌ابیها و نیز سالن مختاری) شهر اقلید در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.