اجتماعی » سایر حوزه ها
کد خبر : 894
۱۶:۵۱:۳۹ - یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸

برگزاری آزمون استخدامی شهرستان‌های شمال فارس در اقلید

برگزاری آزمون استخدامی شهرستان‌های شمال فارس در اقلید

به گزارش پورتال شهرستان اقلید به نقل از خبرگزاری فارس از اقلید، هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور امروز در دو نوبت صبح و عصر این شهرستان برگزار شد.

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در حاشیه بازدید از حوزه‌های برگزاری آزمون که با همراهی فرماندار و مدیر آموزش‌وپرورش این شهرستان صورت گرفت، اظهار داشت: برای سومین بار آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در اقلید برگزار می‌شود.

سید حسین افضلی عنوان داشت: در این مرحله، یک هزار و 935 داوطلب از شهرستان‌های شمال فارس شرکت کردند.

وی همچنین به برگزاری آزمون‌های مختلف استخدامی کشوری و موردی مانند آتش‌نشانی و...در شهرستان اقلید اشاره کرد و گفت: عدم وجود این فرصت موجب تحمیل هزینه‌های بسیار به داوطلبان و طی کردن مسافت بیشتر تا مرکز استان و... می‌شد.

افضلی تصریح کرد: برگزاری این آزمون‌ها و دوره‌های تخصصی در شهرستان اقلید، کمک بزرگی در راستای رفاه مجموعه شمال فارس است.

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مدیریت قابل‌قبول شهرستان اقلید در اجرای این آزمون‌ها موجب ایجاد ظرفیت خوب برای استان و سپردن امور دیگر به ما و بهره‌گیری از این فرصت شده است.

وی به ظرفیت‌های شهرستان اقلید نیز اشاره کرد و گفت: این شهرستان بر اساس آمارها و شاخص‌های موجود، از امن‌ترین شهرستان‌های فارس بوده و فرصت خوبی برای اجرای امور و طرح‌های مختلف است.

افضلی در پایان سخنان خود با اشاره به تلاش و همدلی دستگاه‌های مختلف شهرستانی در امور مختلف ازجمله برگزاری این آزمون‌ها، از عوامل اجرایی و ادارات مرتبط در برگزاری آزمون استخدامی در اقلید تقدیر کرد.

به گزارش فارس، آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور برای سومین بار با شرکت یک هزار و 935 داوطلب از شهرستان‌های شمال فارس در 5 حوزه (دبیرستان‌های شاهد امام خامنه‌ای، امام خمینی (ره)، ابوالفضل و ام‌ابیها و نیز سالن مختاری) شهر اقلید در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.