به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدحسین افضلی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (27 بهمن ماه 95)، گفت: شدت بحران بی‌آبی و سرعت پیشرفت آن اقتصاد کل شهرستان اقلید و معیشت استقلال مردم این منطقه را در معرض تهدید جدی قرار داده است و چنانچه به فوریت برنامه‌ریزی اساسی و اصولی در خصوص کمک به کشاورزان منطقه صورت نمی‌پذیرد خسارت‌های حاصله جبران‌پذیر نخواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر ضعف بنیه مالی کشاورزان، عدم پرداخت به موقع مطالبات آنها، بی‌اعتنایی مسئولین بیمه کشاورزی و از همه مهمتر بهره‌های نجومی وام‌های بانکی زندگی روزمره مردم را مختل کرده و با فشردن گلوی آنها مهاجرتشان را اجتناب‌ناپذیر کرده است. 

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: بحران بیکاری در حوزه انتخابیه اینجانب بیداد می‌کند و متأسفانه هیچ عزم جدی در راستای حل این معضل بزرگ مشاهده نمی‌شود.

افضلی خاطرنشان کرد: آیا سزاوار است در شهرستانی همچون اقلید با وجود قابلیت‌های بالقوه اقتصادی به دلیل واردات بی‌رویه کالاهای بی‌کیفیت بهره نجومی وام‌ها و عدم تأمین نقدینگی مورد نیاز صنعت‌گران نه تنها از وجود صنایع بزرگ و مناسب محروم باشد بلکه همان حداقل صنایع کوچک و متوسط  موجود آن نیز زمین‌گیر باشد. 

وی در پایان با اشاره به سایر مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.