محمدرضا قربانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در اقلید از آغاز اردوی جهادی بسیج دانشجویی این شهرستان در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی شهرستان اقلید در قالب چهار گروه از یکم تا دهم مردادماه جاری در منطقه روستایی علی‌آباد برگزار می‌شود.

وی افزود: طی این ده روز دانشجویان در عرصه‌های سازندگی و خدمت‌رسانی، آموزشی، فرهنگی و نیز خدمات بهداشتی و آگاه‌بخشی فعالیت می‌کنند.

قربانی تصریح کرد: تعمیر، مرمت و بهسازی مسجد و حسینیه روستای علی‌آباد، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای دانش‌آموزان، اجرای برنامه‌های فرهنگی، آموزش بهداشت خانه و خانواده، اعزام اکیپ پزشکی و.. ازجمله برنامه‌هایی است که در این اردوی جهادی اجرا می‌شود.

فرمانده بسیج دانشجویی اقلید با اشاره به شعار سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» و بابیان اینکه رویکرد و اهداف عملکردی بسیج دانشجویی در سال جاری بر این اساس استوار است خاطرنشان کرد: با در پیش رو بودن فصل تعطیلات تابستانی، برگزاری اردوهای جهادی و اعزام بسیجیان به مناطق محروم با نگاه محرومیت‌زدایی ازجمله برنامه‌های بسیج دانشجویی است که همت، حمایت و همراهی مسؤولان شهرستانی را می‌طلبد.

قربانی از اهمیت بسیج سازندگی و اردوهای جهادی سخن گفت و یادآور شد: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی امسال مزین به شهید والامقام علی‌اکبر افضل نام‌گذاری شده و با شعار «می‌سازیم تا ساخته شویم» گروه‌ها فعالیت خود را آغاز کردند.

انتهای پیام/