اجتماعی » شهری
کد خبر : 574
۲۰:۰۱:۳۶ - چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶
فرمانده بسیج دانشجویی اقلید خبر داد

آغاز اردوی جهادی بسیج دانشجویی اقلید

آغاز اردوی جهادی بسیج دانشجویی اقلید

محمدرضا قربانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در اقلید از آغاز اردوی جهادی بسیج دانشجویی این شهرستان در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی شهرستان اقلید در قالب چهار گروه از یکم تا دهم مردادماه جاری در منطقه روستایی علی‌آباد برگزار می‌شود.

وی افزود: طی این ده روز دانشجویان در عرصه‌های سازندگی و خدمت‌رسانی، آموزشی، فرهنگی و نیز خدمات بهداشتی و آگاه‌بخشی فعالیت می‌کنند.

قربانی تصریح کرد: تعمیر، مرمت و بهسازی مسجد و حسینیه روستای علی‌آباد، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای دانش‌آموزان، اجرای برنامه‌های فرهنگی، آموزش بهداشت خانه و خانواده، اعزام اکیپ پزشکی و.. ازجمله برنامه‌هایی است که در این اردوی جهادی اجرا می‌شود.

فرمانده بسیج دانشجویی اقلید با اشاره به شعار سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» و بابیان اینکه رویکرد و اهداف عملکردی بسیج دانشجویی در سال جاری بر این اساس استوار است خاطرنشان کرد: با در پیش رو بودن فصل تعطیلات تابستانی، برگزاری اردوهای جهادی و اعزام بسیجیان به مناطق محروم با نگاه محرومیت‌زدایی ازجمله برنامه‌های بسیج دانشجویی است که همت، حمایت و همراهی مسؤولان شهرستانی را می‌طلبد.

قربانی از اهمیت بسیج سازندگی و اردوهای جهادی سخن گفت و یادآور شد: اردوهای جهادی بسیج دانشجویی امسال مزین به شهید والامقام علی‌اکبر افضل نام‌گذاری شده و با شعار «می‌سازیم تا ساخته شویم» گروه‌ها فعالیت خود را آغاز کردند.

انتهای پیام/