به گزارش پورتال شهرستان اقلید به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اقلید خلیل بزرگی فرماندار این شهرستان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر امسال ۵۲ پروژه  با اعتباری بالغ بر بیش از ۱۷۶ میلیارد تومان  در شهرستان اقلید مورد بهره برداری و یا عملیات احداث آن آغاز  خواهد شد.
وی عنوان کرد:این طرح‌هادرزمینه های عمرانی،خدماتی،کشاورزی صنعتی، بهداشتی و درمانی، ورزشی و آموزشی مورد بهره برداری و یا عملیات احداث آن آغاز خواهد شد.
فرماندار شهرستان اقلید افزود : برخی از اعتبار این طرح‌ها از محل اعتبارات ملی، استانی و برخی نیز توسط بخش خصوصی و خیرین تأمین شده است.
وی بیان داشت :۴۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ییش از  ۸۱ میلیارد تومان افتتاح می شود.
خلیل بزرگی ادامه داد :۸ پروژه نیز با اعتباری بالغ بر بیش از ۹۴ میلیارد تومان عملیات احداث آن آغاز خواهد شد .
فرماندار شهرستان اقلید از اجرای برنامه های فرهنگی خبر داد و خاطر نشان کرد :  در تلاش هستیم با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان برنامه‌های ایام الله دهه فجر را با مشارکت گسترده مردم برگزار کنیم و با برنامه ریزی دقیق و اجرای برنامه‌های متنوع  زمینه حضور جوانان و نسل جدید انقلاب را در مراسم‌های جشن پیروزی انقلاب اسلامی مهیا کنیم.
وی تاکید کرد :از جمله برنامه های  فرهنگی شاخص در دهه مبارک فجر امسال برگزاری یادواره سرداران ،۴۴۰ شهید ،شهدای گمنام شهرستان اقلید  و سردار سرافراز اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ۱۹ بهمن ماه می باشد .

منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری شهرستان اقلید/ثابت