به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، فاز نخست سالن پینگ‌پنگ شهدای ورزشکار این شهرستان عصر امروز  با حضور مسؤولان شهرستانی گشایش یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان اقلید در این آیین که با حضور نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی، فرماندار این شهرستان، مسؤولان شهرستانی، ورزشکاران و ورزش‌دوستان برگزار شد دهه فجر را گرامی داشت و بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف را از برکت انقلاب و نظام دانست.

حسن مسعودی بابیان اینکه ایجاد و توسعه فضاهای ورزشی نقش بسزایی در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان دارد، عنوان داشت: ارتقای فرهنگ ورزش و ترغیب جامعه به این‌سو موجب سلامت عمومی کشور در زمینه‌های مختلف می‌شود.

وی تصریح کرد: ورزش علاوه‌بر حفظ سلامت روحی و جسمی افراد موجب عدم بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

مسعودی بابیان اینکه احداث سالن پینگ‌پنگ شهدای ورزشکار اقلید از سال 1391 آغاز شد به اعتبار 400 میلیون تومانی آن از محل اعتبارات ملی و مساحت 360 مترمربعی این سالن اشاره و بیان کرد: عملیات اجرایی فاز دوم این سالن به‌زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش فارس، راه‌اندازی مجدد استخر شهیدان عباس‌نژاد از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز با حضور مسؤولان و با بازدید از این پروژه صورت گرفت.

به گزارش فارس، استخر شهیدان عباس‌نژاد پس از 6 ماه با اجرای تعمیرات کامل سقف، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و... با اعتباری بالغ‌بر 300 میلیون تومان عصر امروز راه‌اندازی شد.