زینب یونسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید در حاشیه کلنگ‌زنی چاه آب شرب روستای شویدزار با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان و با بیان اینکه با حفر و تجهیز این چاه مردم این روستا و عشایر آن از آن بهره‌مند می‌شوند اظهار داشت: علاوه بر پروژه‌های متعددی که در هفته دولت امسال در بخش مرکزی اقلید بهره‌برداری می‌شود امروز 4 طرح برق‌رسانی، آب‌رسانی و کشاورزی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح آب‌رسانی به روستای آب باریک با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان ازجمله این طرح‌ها است عنوان کرد: افتتاح خانه پزشک روستای شهرمیان در راستای استقرار پزشک در این روستا و ارائه خدمات بهتر و مؤثرتر به مردم در زیربنای 120 مترمربع با اعتباری بالغ بر 120 میلیون تومان از دیگر خدمات دولت در این روستا است که امروز بهره‌برداری شد.

یونسی به سیاست‌های دولت در حمایت از کشاورزان برای اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار اشاره و بیان کرد: طی یک سال گذشته در بیش از 3 هزار و 607 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان سیستم نوین آبیاری با اعتباری بالغ بر 19 میلیارد تومان به صورت کمک بلاعوض به کشاورزان اجرا شد.

بخشدار مرکزی اقلید افزود: امروز طرح آبیاری تحت فشار سعید مروت در سطح 13 هکتاری در منطقه خنجشت به صورت نمادین با حضور مسؤولان شهرستانی بهره‌برداری شد.

یونسی تصریح کرد: طرح تعویض سطح مقطع خط 20 کیلوولت مهدی‌آباد به طول 12 کیلومتر با اعتبار 300 میلیون تومانی از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز در بخش مرکزی اقلید به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/