به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، چند پروژه عمرانی بعدازظهر امروز با حضور فرماندار، بخشدار  حسن‌آباد، مسؤولان شهرستانی و مردم در نقاط مختلف این بخش به بهره‌برداری رسید.

بخشدار حسن‌آباد اقلید در این ویژه‌برنامه‌ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، دهه فجر را تبریک گفت.

وحید صالحی بر اهمیت روستاها و لزوم توسعه آن‌ها در راستای خدمت به مردم و ایجاد و ارتقای سطح رفاه و آسایش روستاییان تأکید کرد و گفت: به لطف خداوند و برکت انقلاب اسلامی، روستاها پیشرفت بسیاری داشتند.

وی به شرایط سخت و نامساعد موجود در بسیاری از روستاها پیش از انقلاب اشاره و عنوان کرد: باوجود تغییر وضعیت کنونی روستاهای کشور، تلاش برای پیشرفت و توسعه بیشتر آن‌ها همچنان ادامه دارد.

صالحی از اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی، کلنگ‌زنی‌ها و برگزاری ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی، مذهبی و... در سطح شهر و روستاهای بخش حسن‌آباد همزمان با سراسر کشور در دهه مبارک فجر خبر داد و بیان داشت: از بین پروژه‌های متنوع این بخش، امروز پروژه به‌صورت نمادین با حضور مسؤولان شهرستان بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی می‌شود.

بخشدار حسن‌آباد با اشاره به کلنگ‌زنی سه خانه بهداشت در عباس‌آباد اردلی و شهرک اردلی با اعتباری بالغ‌بر 420 میلیون تومان عنوان کرد: بهره‌برداری از سه پروژه آب‌رسانی در روستاهای کناس، لاله‌گون و قدم‌آباد، اجرای تک‌لبه، زیرسازی و آسفالت سه خیابان شهر حسن‌آباد، اینترنت پرسرعت سپنتا و افتتاح و تجهیز دبستان تربیت شهرک شهید رجایی با اعتبار 400 میلیون تومانی ازجمله پروژه‌هایی است که امروز با حضور مسؤولان شهرستانی و همراهی مردم این بخش صورت گرفت.