به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، فاز دوم حسینیه اعظم علی‌ابن‌ابیطالب (ع) محله باغستان این شهر عصر امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، اهالی محله و هیأت امنای این حسینیه به دستان خیر نیکوکار اقلیدی کلنگ‌زنی شد.

مسؤول هیأت امنای مجتمع فرهنگی مذهبی حسینیه اعظم علی‌ابن‌ابیطالب (ع) اقلید در حاشیه این آیین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با تقدیر از همت خیران در اجرا و تکمیل پروژه‌های متعدد مذهبی، فرهنگی و... در نقاط مختلف کشور اظهار داشت: فاز دوم این حسینیه با احداث سالن و شبستان در زمینی به مساحت 450 مترمربع که از محل کمک‌های مردمی خریداری شد، با حمایت مالی خیر نیکوکار حاج مهدی شرافتی اجرا می‌شود.

عباس جمشیدی با تأکید بر لزوم تلاش در راستای ترویج و صیانت از ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی و بهره‌گیری از ظرفیت مساجد و حسینیه‌ها برای تحقق این هدف از کمک اهالی خیر و ولایت مدار محله باغستان در خریداری 13 قطعه زمین به مساحت کلی 3 هزار و 500 مترمربع سخن گفت و عنوان کرد: با این کمک مردم، در سال 1380 عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی مذهبی حسینیه علی‌ابن‌ابیطالب (ع) محله باغستان به مساحت 1000 مترمربع آغاز شد و در سال 1395 به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: اکنون نیز با مساعدت مردم محله زمینی در کنار این حسینیه برای اجرای فاز دوم خریداری شده است که امروز شاهد کلنگ زنی آن هستیم.

جمشیدی تصریح کرد: فاز دوم مجتمع فرهنگی مذهبی حسینیه اعظم علی‌ابن‌ابیطالب (ع) محله باغستان شامل سالن و شبستانی به مساحت 450 مترمربع است که با کمک یک صد میلیون تومانی نیکوکار جوان این محله، حاج مهدی شرافتی احداث خواهد شد.

مسؤول هیأت امنای مجتمع فرهنگی مذهبی حسینیه علی ابن ابیطالب (ع) محله باغستان در پایان سخنان خود با قدردانی از همراهی تمام مردم و خیران این محله خاطرنشان کرد: توجه و مشارکت در آیین‌های ملی و مذهبی، برگزاری کلاس‌های متنوع فرهنگی و دینی ازجمله رویکردهای اصلی این حسینیه است.

انتهای پیام/