محمود میرسلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید، با گرامیداشت دهه مبارک فجر از نقش مؤثر دانش‌آموزان و فرهنگیان در عرصه‌های مختلف ازجمله در دوران انقلاب و دفاع مقدس سخن گفت.

وی پیروزی انقلاب و عزت و اقتدار ایران اسلامی را نتیجه همدلی و مسؤولیت‌پذیری اقشار مختلف مردم وفادار و همیشه در صحنه ایران اسلامی دانست و با تأکید بر لزوم بزرگداشت حماسه‌های ملی و مذهبی اظهار داشت: بزرگداشت این حماسه‌ها موجب انتقال و تبیین ارزش‌ها به نسل جوان و تقویت وحدت و انسجام ملی می‌شود.

مدیر آموزش‌ و پرورش اقلید از اجرای ویژه‌برنامه‌های متعدد و متنوع دهه فجر با همکاری و همراهی ادارات مختلف شهرستانی، هیات‌ها و انجمن‌های مردمی و نهادهای مختلف در سطح شهرستان اقلید سخن گفت و عنوان داشت: آموزش‌ و پرورش نیز سعی می‌کند با برگزاری برنامه‌های پربار و پرشور سهم خود در صیانت و انتقال آرمان‌های والای انقلاب اسلامی به نسل جدید را ایفا کند.

وی ادامه داد: در راستای تحقق این هدف ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی، بصیرتی، قرآنی و... در سطح مدارس این شهرستان اجرا خواهد شد.

میرسلیمانی بابیان اینکه اجرای پروژه‌های متنوع عمرانی در راستای آبادانی کشور ازجمله برکات انقلاب اسلامی ایران است از کلنگ‌زنی دبستان شش‌کلاسه شهید اسکندری و امیرکبیر روستای شهرمیان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این مدرسه با تأمین اعتباری بالغ‌بر 600 میلیون تومان از اداره کل نوسازی مدارس استان فارس در زمینی به مساحت 6 هزار مترمربع کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیر آموزش‌وپرورش اقلید در پایان سخنان خود گل‌باران قبور شهدا، زنگ انقلاب، برگزاری جشن بزرگ فجر انقلاب در سالن انقلاب و جشن‌های مختلف در مدارس سطح این شهرستان، مسابقات متنوع ورزشی برای دانش‌آموزان و فرهنگیان، یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز اقلید، مسابقات قرآنی، جشنواره نمایش فجر، یادواره 42 شهید هنرستان فنی شهید یوسفی و ... و نیز برپایی کرسی‌های آزاداندیشی و پرسش و پاسخ شورای دانش‌آموزی را از جمله ویژه‌برنامه‌های آموزش‌ و پرورش اقلید در دهه فجر امسال برشمرد.