به گزارش پورتال شهرستان اقلید محمدرضا قربانی مدیر جهاد علم و فن آوری شهرستان اقلید در گفتگو با خبرگزاری علم و فناوری فارس در اقلید،  از موفقیت تیم های اعزامی این شهرستان در رویداد تولید محتوای فضای مجازی استان فارس خبر داد.

 

وی گفت: استفاده از ظرفیت بسیجیان توانمند و علاقه‌مند به حضور مؤثر در فضای مجازی ازجمله رویکردهای سپاه است.
مدیر جهاد علم و فن آوری شهرستان اقلید به ظرفیت و توانمندی جوانان و بسیجیان شهرستان اقلید در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و...اشاره کرد و از برگزاری بزرگ‌ترین رویداد تولید محتوای فضای مجازی استان فارس که به همت سازمان فضای مجازی سپاه فجر برگزار شد، سخن گفت.

قربانی گفت: در این دوره از مسابقات که تیم های تولید محتوا در سه بخش پویا نمایی، نرم افراز پلتفورم اندروید و بازی پلتفورم اندروید، در قالب تیم های سه نفره به مدت ۴۸ ساعت در مرکز استان به رقابت پرداختند و تیم شهید اسماعیل مسعودی متشکل از آقایان محمدرضا درویشی، محسن رضایی و عباس دهقان و تیم شهید سید محمود معصومی متشکل از آقایان میلاد کریمی، کاظم مسلمی، محمد حسن پارسا از شهرستان اقلید موفق به کسب مقام اول و دوم در بین ۲۵ تیم شرکت کننده از سراسر استان فارس شدند.

مدیر جهاد علم و فن آوری شهرستان اقلید از کسب مقام نخست تیم شهید مسعودی و نیز مقام دوم توسط تیم شهید معصومی شهرستان اقلید در بخش نرم‌افزار اندروید خبر داد و گفت: خروجی این محصولات درصورتی‌که دارای استانداردهای علمی باشند به یک فینال راه پیدا می‌کند که تا اسفندماه در تهران برگزار می‌شود.

شایان ذکر است این رویداد به همت سازمان فضای مجازی سپاه فجر استان فارس برگزار گردید و تیم های برتر ضمن دریافت تندیس لوح سپاس و هدایای نقدی به مسابقات کشوری راه پیدا خواهند کرد.

لازم بذکر است دو تیم از مرکز رشد علمی بسیج شهرستان اقلید در این رقابت ها شرکت کرده و موفق به کسب مقام اول این رقایت ها در بخش نرم افزار دربستر اندروید شدند.

 

خبرنگار: مرضیه یحیی پور