به گزارش پرتال شهرستان اقلید به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان اقلید:
- کسب مقام سوم مسابقات پرورش اندام کشور توسط ورزشکار اقلیدی
به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رقابت های انتخابی تیم ملی پرورش اندام 6 اسفند ماه با معرفی برترین ها به پایان رسید که در نهایت  در وزن 75 کیلو گرم عباس سالاری مقام اول را کسب کرد،امید سلیمانی در سکوی دوم قرار گرفت و حسین سلیمانی از اقلید فارس توانست مقام سوم این رقابت ها را به خود اختصاص دهد.
بدیهی است اعضای  تیم ملی پرورش اندام کشور جهت حضور در رقابت های آسیایی 2017 از بین نفرات برتر این مسابقات انتخاب خواهند شد تا روزهای 28 لغایت 31 اردیبهشت ماه 1396 در فیلیپین به مصاف حریفان خود بروند.
- برگزاری مسابقات پینگ پنگ آموزشگاه های پسرانه در اقلید
مسابقات پینگ پنگ قهرمانی مدارس پسرانه شهر اقلید در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در دو بخش تیمی و انفرادی ،به مدت سه روز در (سالن پینگ پنگ شهدای ورزشکار) با تعامل اداره آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار گردید،که پس از رقابت ورزشکاران با یکدیگر نفرات وتیمهای برترمعرفی شدند.
مقطع ابتدایی
تیمی:1-فرهنگیان2-شهید نسایی3-شاهدشهید شریفی
انفرادی:1-محمد امین زینلی شهید نسایی2-علی رضا نیکویی فرهنگیان3-عارف حیدرنیا شاهدشهید شریفی
متوسطه اول:
تیمی: 1-شاهد شهید زرینکلاه 2-شهید افضلی3-حافظ
انفرادی:1-سید امیر رضا افضلی شاهد 2-مهدی کوثر شاهد3-امیر رضا عابدینی شهید افضلی
متوسطه دوم:
1-دبیرستان شاهد امام خامنه ای(مدظله العالی) 2-هنرستان طالقانی3-دبیرستان امام خمینی(ره)
شایان ذکر است سرپرستی  این مسابقات به عهده غلامحسین خیراندیش بود و محمد هاشم تقیه،حسن مهدوی و محمد مهدی خیراندیش در امر برگزاری این مسابقات همکاری داشتند.
- حضور کونگ فوکاران اقلیدی در مسابقات کشوری
چهاردهمین دوره مسابقات کشوری کونگ فو توآ، رده سنی نونهالان و نوجوانان انتخابی تیم ملی در استان البرز برگزار گردید که ورزشکاران اقلیدی ابوالفضل چراغی،علی اصغر چراغی و امیر عباس پناهی در قالب تیم منتخب استان فارس به این مسابقات اعزام شدند.
- درخشش ژیمناست نونهال اقلیدی درمسابقات استانی
مسابقات ژیمناستیک هنری پسران زیر 15 سال، قهرمانی استان فارس که با حضور ۱۸ تیم به میزبانی شهرستان آباده برگزار گردید و امیررضا(آریا) صالحی از اقلید توانست در سطح دو با رقابت بسیار سخت در بین ۷۲ژیمناست در پرش خرک مقام دوم راکسب نماید.
گفتنی است این دوره از مسابقات با حضور بهترین ژیمناستهای فارس و کشور در سطح بسیار بالایی برگزار گردید که ورزشکار اقلیدی توانست خوش بدرخشد.