به گزارش پورتال شهرستان اقلید،به نقل از خبرنگار خبرگزاری آنا از اقلید، مشکل کارآموزی دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید در جلسه‌ای با حضور مسئولان این دانشگاه بررسی و پیگیری شد.

سهراب نظری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید در این جلسه خواستار تسریع در حل مشکلات و موانع دانشجویان رشته پرستاری شد.

فرزاد کریمی عضو هیئت علمی و مدیر گروه رشته پرستاری این واحد دانشگاهی هم موانع و مشکلاتی مانند لغوشدن کارآموزی دانشجویان از طرف ستاد مقابله با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزاری دروس عملی رشته، فارغ‌التحصیلی دانشجویان ترم آخر رشته پرستاری و موارد دیگر را عنوان کرد.

در این جلسه مقرر شد که با مساعدت مسئولان دانشگاه و مدیریت بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان اقلید و مرکز بهداشت این شهرستان، مجوزهای لازم از طرف دانشگاه علوم پزشکی شیراز پیگیری و اخذشده و هرچه سریع‌تر کارآموزی دانشجویان در بیمارستان و مراکز بهداشتی آغاز شود.

مقرر شد برای برگزاری دروس عملی استادان مربوط یک روز به‌صورت حضوری در دانشگاه، دروس عملی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنند.

استفاده از همه ظرفیت‌های درمانی و بهداشتی شهرستان اقلید برای انجام کارآموزی و کارورزی‌هایدانشجویان رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید از دیگر تصمیمات این جلسه بود.