به گزارش پورتال شهرستان اقلید،خلیل بزرگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید با اشاره به تمهیداتی که در راستای اجرای هر چه بهتر انتخابات در این شهرستان اندیشیده شد و جلسات و برنامه‌ریزی که از دی ماه سال گذشته تاکنون انجام شد، از پیش‌بینی 117 شعبه اخذ رأی در سطح این شهرستان خبر داد. 

وی اظهار داشت: 34 شعبه اخذ رأی در شهر اقلید، 29 شعبه در بخش مرکزی، 25 شعبه در بخش حسن آباد و 29 شعبه در بخش سده این شهرستان فعال است.

بزرگی با بیان اینکه در هر شعبه اخذ رأی حدود 20 نفر عوامل اجرایی، نظارتی،  ناظر بهداشتی و....حضور دارند، بیان کرد: حدود 3 هزار نفر دست اندرکار برگزاری انتخابات در این شهرستان هستند تا شرایط خوب و راحتی برای حضور باشکوه مردم پای صندوق های رأی فراهم شود.

فرماندار اقلید با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات و نیز اشاره به شیوع بیماری کرونا خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی اندیشیده شد و تمام موارد لازم در زمینه رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دستکش در شعب اخذ رای رعایت می شود. 

وی با بیان اینکه مردم دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند، افزود: از مردم تقاضا می شود با ماسک و دستکش در شعب حاضر شده و خودکار همراه داشته باشند و موازین بهداشتی را رعایت کنند.

فرماندار اقلید با اشاره به شروع رای گیری در این شهرستان همزمان با سراسر کشور از ساعت 7 صبح، یادآور شد: از ساعت 18 تا 20 روز جمعه 28 خردادماه، صندوق سیار شماره 34 اقلید در محوطه بیمارستان ولیعصر(عج) آماده اخذ رأی بیماران کرونایی که می توانند و دوران نقاهت را می گذرانند، است.

وی اظهار کرد: هماهنگی های لازم برای این کار انجام گرفت و تمهیدات لازم بهداشتی اندیشیده شده و اجرا می شود.

بزرگی با تاکید بر اینکه امانتدار رای مردم هستیم و هدفی جز انجام وظیفه به بهترین شکل، نداریم، اظهار کرد: به عنوان مجری انتخابات، سعی کردیم بی طرفانه پای کار بوده و انتخاباتی سالم برگزار کنیم.

فرماندار اقلید از تلاش و همراهی تمام عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی، نیروهایی نظامی و انتظامی، شورای تأمین، ادارات شهرستانی، هیات شورای نگهبان، دستگاه قضایی و تمام متصدیان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در این شهرستان قدردانی و مردم را به حضور حداکثری در این انتخابات دعوت کرد.