علیرضا قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته و نیاز موجود و درخواست مدیران واحدهای صنعتی، به آغاز اجرای پروژه گازرسانی به محور صنعتی اقلید – سورمق در سال 1392 اشاره کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به مصرف سوخت نفت گاز در این واحدها و برای بهره‌مندی واحدهای صنعتی از سوخت سالم و سازگار با محیط‌زیست اجرای این پروژه امری لازم و تکمیل هرچه سریع‌تر آن ضروری است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اقلید با اشاره به طول 16 کیلومتری طرح گازرسانی محور صنعتی اقلید - سورمق از اعتبار 4 میلیارد تومانی موردنیاز در اجرای این پروژه سخن گفت و عنوان داشت: با اجرا و تکمیل این پروژه بیش از 14 واحد صنعتی و نیز پادگان آموزشی امام سجاد(ع) اقلید از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

قادری در ادامه با اشاره به همکاری و تعامل شرکت گاز استان فارس و قول مساعد رئیس شرکت گاز اقلید در راستای پیگیری برای تسریع روند گازرسانی به واحدهای صنعتی و تکمیل خط لوله گاز محور اقلید به سورمق و با بیان اینکه تاکنون 80 درصد از پروژه گازرسانی به محور صنعتی اقلید - سورمق انجام شد، تصریح کرد: تلاش می‌شود این طرح تا پایان بهمن‌ماه جاری تکمیل شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اقلید همچنین از ارائه تسهیلات برای تقسیط وجه خرید امتیاز، طراحی و اجرای شبکه‌گذاری به واحدهای صنعتی به‌منظور تسهیل و تشویق مدیران واحدها برای گازرسانی به واحدهای صنعتی خبر داد.