به گزارش پورتال شهرستان اقلید، دوشنبه در دومین روز از هفته دولت و در آیین افتتاح برخی از این طرح‌ها اعلام شد، بهره‌برداری از فاز دوم افزایش تولید اتانول و تولید گاز خوراکی CO۲ کارخانه پارس الکل شهرستان اقلید با اعتباری افزون بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از جمله این طرح هاست.

همچنین بهره‌برداری از شبکه گاز رسانی به روستای شویدزار بخش مرکزی شهرستان اقلید با اعتباری بیش از ۲۹ میلیارد ریال آغاز شد.

افتتاح پروژه مقاوم سازی ۲۵۰ واحد مسکونی روستایی که در قالب طرح ویژه مسکن توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستای پهلوانی بخش سده شهرستان اقلید با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال به انجام رسیده، در زمره طرح‌هاست. 

همچنین زمین چمن مصنوعی روستای اسلام آباد بخش حسن آباد اقلید با اعتبار پنج میلیارد ریال که به همت اداره ورزش و جوانان این شهرستان احداث شده، افتتاح شد.

در حوزه گردشگی نیز، عملیات احداث مجتمع گردشگری مهر خنجشت توسط بخش خصوصی و با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد ریال آغاز شد.

عبدالرضا قاسم‌پور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در ادامه سفر امروز (سوم شهریورماه ۹۹) به شهرستان اقلید به اتفاق مسلم صالحی نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی از از پروژه در دست احداث جاده سورمق به اقلید و پل ورودی این شهر که از سیل سال ۹۷ آسیب دیده بود، بازدید کرد.

شهرستان اقلید در فاصله ۲۶۷ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

از دوم تا هشتم شهریورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.