به گزارش پورتال شهرستان اقلید به نقل از خبرگزاری علم و فناوری فارس از اقلید، سرهنگ پاسدار مهدی صالحی در دیدار با امام‌جمعه که به مناسبت آغاز هفته بسیج و با همراهی نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسؤولان شهرستانی و بسیجیان صورت گرفت اظهار داشت: امروز بار دیگر و این بار به بهانه چهلمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، با حضور در دفتر امام‌جمعه و سپس گل‌باران قبور شهدا بیعت خود با ولی‌فقیه و میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا را تجدید می‌کنیم.

وی تصریح کرد: امروز بار دیگر به شهدا می‌گوییم که اگرچه شما در راستای حفظ کشور و استقلال و ارزش‌های آن، جان خود را از دست دادید، ما نیز پرچم شما را زمین نمی‌گذاریم و تا پای جان ایستاده‌ایم.

صالحی افزود: امروز که استکبار جهانی دست‌به‌دست هم داده تا به ایران اسلامی ضربه زند، هوشیارتر از گذشته ایستاده و ذره‌ای در دفاع از کشور و ارزش‌ها، کوتاه نمی‌آییم و از گذرها و گردنه‌ها عبور می‌کنیم.

جانشین فرمانده سپاه اقلید به نقش مؤثر بسیج در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، نظامی، فرهنگی، عمرانی و...اشاره کرد و گفت: بسیج نقش پررنگی در تمام عرصه‌ها و در راستای خدمت به مردم داشته و دارد.

وی به ماجرای اخیر اشاره کرد و با انتقاد از افراد و اشراری که در این جریان سوءاستفاده کردند، عنوان داشت: نیروهای بسیجی همراه با سایر نیروهای انتظامی، امنیتی، سربازان گمنام و... در حفظ امنیت جان و مال مردم تلاش کردند.

صالحی در پایان سخنان خود خدمت به مردم و رفاه، امنیت، رضایت و رفع مشکلات آن‌ها را مهم‌ترین کار خواند و آن را سعادتی بزرگ دانست و بابیان اینکه همه بسیجی هستیم، گفت: بسیج یعنی خدمت به مردم.

 

خبرنگار: مرضیه یحیی پور