به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، رئیس اداره ورزش و جوانان اقلید در حاشیه برگزاری آیین عزاداری امیرالمؤمنین علی (ع) با تسلیت این ایام، از جوانمردی و فتوت مولای متقیان سخن گفت و بر لزوم تبعیت ورزشکاران از سیره پهلوانی این امام بزرگوار تأکید کرد.

حسن مسعودی با اشاره به همراهی و مشارکت ورزشکاران در برگزاری آیین‌های ملی و مذهبی عنوان داشت: در طول سال و به مناسبت‌های مختلف، برنامه‌های متعددی به همت ورزشکاران شهرستان اقلید برگزار می‌شود که آیین امروز نمونه‌ای از این برنامه‌ها است.

به گزارش فارس، آیین عزاداری امام علی (ع) که شامگاه جمعه با حضور مردم ولایت‌مدار اقلید، ورزشکاران و ورزش‌دوستان این شهرستان و میهمانانی از شیراز، تهران، قم، آباده و ابرکوه و... به همت هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای شهرستان اقلید در زورخانه اباصالح‌المهدی (ع) اقلید برگزار شد، با سخنان رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان آغاز و پس از سخنرانی آیت‌الله دکتر سیدمحمود وزیری از قم، مداحی حاج داوود احمدی‌نژاد از تهران و اجرای ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای، با توزیع بیش از یک تن و نیم آش نذری پایان یافت.

گفتنی است برای پخت این آش 100 کیلوگرم خرده برنج، 120 کیلو سبزی، 80 کیلو حبوبات (عدس، نخود، لوبیا)،، 35 کیلو گوشت و 25 کیلو روغن استفاده شد.