به گزارش پرتال شهرستان اقلید به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان اقلید، مسابقات فوتسال زیر 18سال که به همت حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص) و با همکاری اداره ورزش و جوانان در سالن ورزشی هلال احمر برگزار شد، 10 تیم فوتسال در 2 گروه 5 تیمی به رقابت پرداختند.
در گروه یک پایگاه های مقاومت فتح المبین، ولی عصر(عج)، امام رضا(ع)، منتظران شهادت و شهید چمران و در گروه دو پایگاه های مقاومت امام حسین(ع)، امام جعفر صادق(ع)، شهیدان صابری، شهدای باغنو و کربلا حضور داشتند.
بر اساس این گزارش، در فینال این رقابت ها  که با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان و فرمانده حوزه مقاومت خاتم الانبیاء(ص)برگزار گردید؛ تیم پایگاه مقاومت امام رضا(ع) در مصاف با تیم پایگاه مقاومت امام حسین(ع) به پیروزی رسید و قهرمان شد و در دیدار رده بندی نیز تیم پایگاه مقاومت منتظران شهادت با برتری مقابل  تیم پایگاه مقاومت شهدای باغنو به مقام سوم دست یافت که در پایان این مسابقات به تیم های برتر لوح و تندیس اهداءشد.
گفتنی است تیم پایگاه مقاومت شهید چمران توانست عنوان تیم اخلاق  را به خود اختصاص دهد و سجاد خیراندیش با زدن 15گل به عنوان برترین گلزن این رقابت ها انتخاب شد.